ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 12:29

برگزاری اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان پاوه در سال ۹۶

برگزاری اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان پاوه در سال ۹۶

به گزارش سلام پاوه:اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان پاوه در سال ۹۶ با حضور نماینده فرماندار،روسای ادارات تعزیرات حکومتی،اصناف،امور مالیاتی،بسیج،اماکن نیروی انتظامی،نماینده شورای شهرستان و رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین در محل اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس کمیسیون نظارت شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه:اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان پاوه در سال ۹۶ با حضور نماینده فرماندار،روسای ادارات تعزیرات حکومتی،اصناف،امور مالیاتی،بسیج،اماکن نیروی انتظامی،نماینده شورای شهرستان و رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین در محل اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس کمیسیون نظارت شهرستان پاوه در ابتدا ضمن تبریک سال نو و نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال خواستار تمرکز بیشتر فعالیتهای اعضای کمیسیون نظارت در این راستا شد.

شاهرخ دولتخواه به ایجاد مشاغل و بنگاههای کوچک تولیدی و زود بازده در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود:امید است در این سال با همکاری و تعامل بیشتر اعضای کمیسیون نظارت بتوانیم در حوزه کاری مباحث مطروحه و مصوبات جلسات و اجرای دقیق قوانین را دنبال نماییم تا شاهد جامعه ای قانونمند و سالم باشیم.

وی گزارش مختصری از اتحادیه های صنفی،نحوه قیمت گذاری کالاها در سال گذشته،تعداد برگزاری اجلاس روسای اصناف،تعداد پروانه های صادره،باطله،تعداد بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف در سال ۹۵ و تعداد تشکیل پرونده تخلف واحد های صنفی و…. را به سمع و نظر حاضرین رساند.

در پایان این جلسه اعضای کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه به اظهار نظر پرداختند.

یک پاسخ برای “برگزاری اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان پاوه در سال ۹۶

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 4, 1396 گفت:

    مگردرپاوه نظارتی بربازارمیشه که نیاز به تشکیل جلسه داشته باشه