ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:53

برگزاری اولین کلاس هفتگی تفسیر قرآن کریم ماموستا قادری در سال ۹۶/ عکس

برگزاری اولین کلاس هفتگی تفسیر قرآن کریم ماموستا قادری در سال ۹۶/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با استقبال علاقمندان به کلام وحی اولین کلاس هفتگی تفسیر قرآن حاج ماموستا قادری در مسجد قبای پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور پر شور علاقمندان به کلام نورانی وحی شب گذشته اولین کلاس هفتگی تفسیر قرآن کریم حاج ماموستا قادری با موضوع شرح مختصری […]

به گزارش سلام پاوه : با استقبال علاقمندان به کلام وحی اولین کلاس هفتگی تفسیر قرآن حاج ماموستا قادری در مسجد قبای پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور پر شور علاقمندان به کلام نورانی وحی شب گذشته اولین کلاس هفتگی تفسیر قرآن کریم حاج ماموستا قادری با موضوع شرح مختصری از سوره مبارکه نمل ، معرفی قرآن کریم به صورت اجمال ، معرفی مومنین واقعی ، نهایت کافران ضد برنامه خدا و رسول ، بخش کوتاهی از حیات حضرت موسی (ع) برگزار شد.

در بخش دوم این کلاس نیز که در سال جدید به موضوعات اعتقادی پرداخته می شود که در اولین جلسه در سال جاری حیات یکی از دشمنان خدا و روسل (ص) به نام مسیلمه کذاب مورد بررسی قرار گرفت .

گفتنی است کلاسهای هفتگی تفسیر قرآن کریم حاج ماموستا قادری سابقه ای بیش از یک دهه دارد و در روز های سه شنبه بعداز نماز عصر برای بانوان و بعد از نماز عشاء برای آقایان برگزار می شود و حضور در این کلاسها برای عموم آزاد است و همیشه مورد استقبال علاقمندان به کلام وحی قرار می گیرد.