پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:37

کولبری بصورت مدیریت شده و با ساماندهی در منطقه مشکلی ندارد

کولبری بصورت مدیریت شده و با ساماندهی در منطقه مشکلی ندارد

به گزارش سلام پاوه : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آرامش و امنیت منطقه مرهون هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت علما و روحانیت است. به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله علما عصر دوشنبه در جمع مردم مرزدار نودشه و در مسجد جامع این شهر با اشاره به ثبات قدم […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آرامش و امنیت منطقه مرهون هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت علما و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله علما عصر دوشنبه در جمع مردم مرزدار نودشه و در مسجد جامع این شهر با اشاره به ثبات قدم روحانیت اهل سنت استان در همراهی با نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه عمر انقلاب افزود: این همراهی ارزش و جایگاه آنان را بسیار رفیع کرده است.

امام جمعه کرمانشاه، ایستادگی و مقاومت مردم نودشه در پاسداری از انقلاب اسلامی و مرزهای کشور و سابقه درخشان این دیار در تربیت و پرورش علما وعرفای بزرگ را از امتیازهای بارز و نکات برجسته آنان دانست که همه را وادار به تحسین می کند.

وی با اشاره به مشکلات کشور به ویژه بیکاری جوانان گفت: این مشکل فقط مختص به نودشه نیست و حتی مختص به کرمانشاه هم نیست بلکه یک مشکل در سطح کل کشور است.

وی اظهار کرد: هر منطقه ای از کشور ظرفیت و پتانسیلهایی برای ایجاد اشتغال و توسعه دارد و کرمانشاه هم از این قاعده مستثنی نیست و باید برای رفع بیکاری ظرفیتهای استان را شناسایی عملیاتی کرد.

امام جمعه کرمانشاه، تسهیل در سه امر مهم اشتغال، ازدواج و مسکن برای جوانان را مهمترین عوامل نجات جوانان و کشور عنوان کرد و گفت: با تدبیر و مدیریت موضوع و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی این مشکلات قابل حل است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کولبری بصورت مدیریت شده و با ساماندهی در منطقه مشکلی ندارد، گفت: امنیت مهمترین موضوع مردم و نظام است که باید در حفظ و تقویت آن همه همکاری کنیم.

وی با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه های جهانی و بین المللی و احساس نیاز کشورها به نقش آفرینی ایران گفت: اگر کشورهای اروپایی در مواضع سیاسی خود نسبت به ایران احساس نیاز می کنند و یا عربستان سعودی از حضور حجاج ایرانی استقبال می کند همه و همه نشان دهنده اقتدار ایران است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نفت و گاز سرمایه نیستند و جوانان سرمایه کشور هستند وا ین از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری است، افزود: باید همه مسئولان برای اشتغال جوانان تلاش و برنامه ریزی کنند.

پیش از سخنان آیت الله علما، امام جمعه نودشه به مقاومت و فداکاری مردم نودشه برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این مردم با تقدیم ۱۱۸ شهید، تحمل سه بار بمباران شیمیایی، تقدیم ۷۵ مصدوم شیمیایی و ۳۶۰ نفر مصدوم بدون پرونده شیمیایی، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی با بیان اینکه مردم نودشه در هشت سال دفاع مقدس حتی برای یک لحظه خانه های خود را ترک نکردند و بهترین جوانان خود را تقدیم انقلاب کردند خواستار تدبیر مسئولان برای رفع مشکل بیکاری جوانان و بهبود وضعیت معیشتی مردم این منطقه شد.

شهر مرزی نودشه با بیش از چهار هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری شهر پاوه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد