پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:18

تیغه زنی بیش از یک کیلومتر از معابر داخلی روستای دزآور شهرستان پاوه

تیغه زنی بیش از یک کیلومتر از معابر داخلی روستای دزآور شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه :  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از تیغه زنی و بهسازی بیش از یک کیلومتر از معابر داخلی روستای مرزی دزآور بخش نوسود شهرستان پاوه خبر داد. مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : بیش از یک کیلومتر معابر و جاده های داخل […]

به گزارش سلام پاوه :  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از تیغه زنی و بهسازی بیش از یک کیلومتر از معابر داخلی روستای مرزی دزآور بخش نوسود شهرستان پاوه خبر داد.

مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : بیش از یک کیلومتر معابر و جاده های داخل روستای مرزی دزآور که وضعیت بسیار نامناسبی داشتند صبح امروز تیغه زنی و بهسازی شد .

وی افزود : این معابر در نقاطی شن پاشی و ترمیم شدند و پستی و بلندی های آن بهسازی شد .

شهریاری گفت : در صورت مساعد بودن شرایط جوی معابر داخلی روستای مرزی هانه گرمله نیز در طی این هفته بهسازی و تیغه زنی می شوند.

گفتنی است عملیات بهسازی و تیغه زنی معابر داخلی روستای دزآور بخش نوسود با پیگیری های معتمدین این روستا صورت گرفت و در این باره معتمدین این روستا از مهندس شهریاری و پرسنل این اداره در راستای این اقدام قابل تقدیر قدر دانی و تشکر کردند.

3 پاسخ برای “تیغه زنی بیش از یک کیلومتر از معابر داخلی روستای دزآور شهرستان پاوه

  • ئه مین در تاریخ فروردین 28, 1396 گفت:

    از زحمت کشان محترم و بزرگوار اداره راهداری شهرستان پاوه ، که نسبت به رفع مشکلات ما نهایت لطف و محبت را نمودند ، کمال تقدیر و تشکر را داریم

  • صادقیانی در تاریخ فروردین 28, 1396 گفت:

    سلام ودرود بر رییس و پرسنل زحمت کش اداره راه وترابری شهرستان پاوه
    از این که در خدمت مردم محروم وصفر مرزی روستا ی دزاور هستید ممنون و سپاسگزارم
    به نمایندگی از معتمدین روستا ی دزاور

  • گۆڵ باخی در تاریخ فروردین 28, 1396 گفت:

    بخوا برا خراب بێ فرەیچ خوا کەرۆ عال وەش کریۆ