ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:59

کتاب”گل نیشان”نوشته فاضل حاتمی روانه بازار موسیقی کشور شد

کتاب”گل نیشان”نوشته فاضل حاتمی روانه بازار موسیقی کشور شد

به گزارش سلام پاوه:جلد اول کتاب “گل نیشان “نوشته فاضل حاتمی از هنرمندان و تحصیلکردگان رشته موسیقی روانه بازار موسیقی کشور شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این کتاب شامل مجموعه آهنگهای آوانگاری شده(نت نویسی شده)می باشد که در قالب گنجینه موسیقی ایران -کردی ١ توسط انتشارات موسیقی عارف به چاپ رسید. در این اثر،نت مجموعه ای […]

به گزارش سلام پاوه:جلد اول کتاب “گل نیشان “نوشته فاضل حاتمی از هنرمندان و تحصیلکردگان رشته موسیقی روانه بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این کتاب شامل مجموعه آهنگهای آوانگاری شده(نت نویسی شده)می باشد که در قالب گنجینه موسیقی ایران -کردی ١ توسط انتشارات موسیقی عارف به چاپ رسید.

در این اثر،نت مجموعه ای از بهترین و ماندگارترین آهنگهای استاد مظهر خالقی،همراه با اشعار تصانیف،برای کلیه سازها،در اختیار نوازندگان،محققان و علاقه مندان به موسیقی کردی،از نوع اصیل آن،در سراسر کشور قرارگرفته است.

علاقه مندان به هنر موسیقی می توانند کتاب”گل نیشان”به آدرس:تهران،خیابان جمهوری،نرسیده به میدان بهارستان،نرسیده به خیابان ملت،کوچه محمودی، پلاک ۳ انتشارات موسیقی عارف،در استان کردستان،سنندج،خیابان فردوسی،پاساژ آشنا،طبقه زیرزمین،لوازم موسیقی درویش خان و در استان کرمانشاه، پاوه خیابان انقلاب اسلامی پاساژ رسولی کتابفروشی بابک رحیمی جهت خرید این کتاب مراجعه به ادر سهای ذکر شده مراجعه بکنند.

لازم به ذکر است که آیین رونمایی این اثر،همراه مراسم بزرگداشت استاد مظهر خالقی و اجرای زنده قطعاتی از این کتاب،طی مراسمی با حضور هنرمندان و علاقه مندان به هنر اصیل موسیقی کردی،برگزار خواهد شد؛که زمان و مکان آن در آینده اعلام می گردد.

2 پاسخ برای “کتاب”گل نیشان”نوشته فاضل حاتمی روانه بازار موسیقی کشور شد

  • ناشناس در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    بسیار عالی زور سوپاس دسه خوش

  • محمدآشنا عباس منش در تاریخ فروردین 27, 1396 گفت:

    سلام و درود فراوان فاضل هنرمندان و حاتم طایی انجمن موسیقی پاوه و هورامان.
    خسته نباشید و درود. هزاران آفرین برای تلاش شاخص و متفاوت و پژوهش علمی و تاثیرگذار و ماندگاری که در راستای تدوین آثار ماندگار موسیقی کوردی انجام داده ای.
    درود