س 29 اسفند 1402 ساعت 07:57

بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا از امروز تا پایان فروردین در هیات نظارت

بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا از امروز تا پایان فروردین در هیات نظارت

به گزارش سلام پاوه : سخنگو و مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: هیأت نظارت براساس جدول زمانبندی اعلام شده از ۲۵ تا ۳۱ فروردین صلاحیت نامزدها را مورد بررسی قرار می دهد. رسول مرادی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای […]

به گزارش سلام پاوه : سخنگو و مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: هیأت نظارت براساس جدول زمانبندی اعلام شده از ۲۵ تا ۳۱ فروردین صلاحیت نامزدها را مورد بررسی قرار می دهد.

رسول مرادی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه فقط براساس پاسخ استعلام مراجع چهارگانه و مجاری معتبر قانونی عمل خواهد کرد و قانون را تنها ملاک کار خود قرار می دهد.
وی گفت: دوم اردیبهشت نظر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در باره بررسی صلاحیت ها اعلام می شود.
مسئول روابط عمومی و سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری نشست خبری مسئولان این هیأت در روزهای آینده خبر داد.
صلاحیت نامزدهای حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۷ تا ۲۳ فروردین در هیات های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.
۹ هزار و ۷۹۴ نفر در استان کرمانشاه داوطلب پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند که نسبت به دوره چهارم از رشد ۱۰/۵۳ درصدی برخوردار است.