ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:32

مرکز خدمات درمانی شهر مرزی نوسود نیازمند توجه ویژه است !!!/یحیی بهرامی

مرکز خدمات درمانی شهر مرزی نوسود نیازمند توجه ویژه است !!!/یحیی بهرامی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امروزه عوارض و صدمات جانی و مالی ناشی از سوانح طبیعی و غیر طبیعی تاثیر شگرف و انکارناپذیری در نحوه زندگی و سلامت انسانها بجا می گذارد. بطوری که سالیانه حداقل ۵/۳ میلیون نفر از مردم دنیا در اثر صدمات ناشی آن تلف شده حدود همین تعداد مجروح و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امروزه عوارض و صدمات جانی و مالی ناشی از سوانح طبیعی و غیر طبیعی تاثیر شگرف و انکارناپذیری در نحوه زندگی و سلامت انسانها بجا می گذارد. بطوری که سالیانه حداقل ۵/۳ میلیون نفر از مردم دنیا در اثر صدمات ناشی آن تلف شده حدود همین تعداد مجروح و معلول می شوند.و بر همین اساس لزوم وجود مراکز درمانی مدرن و پیشرفته با امکانات و پزشک های متخصص لازم و ضروری است. در این راستا یحیی بهرامی از فرهنگیان شهرستان پاوه با توجه به سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه درخواستی را که از مطالبات مردم نوسود است به شرح ذیل مطرح کرده است .

وزیر محترم بهداشت و آموزش پزشکی جناب آقای قاضی زاده هاشمی 

ضمن عرض خیر مقدم و تشریف فرمایی تان به دیار شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، اورامانات قهرمان محضر مبارک عارضم که تنها مرکز خدمات درمانی بخش نوسود سالها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی احداث گردیده و بعد از بازسازی شهر نوسود فقط تعمیراتی جزئی شده و همچنان با مشکلات عدیده از آن استفاده می گردد.

لذا به دلیل اهمیت مسئله حوادث اعلام مسئولیت و اقدام در جهت شناخت و پیشگیری از عوامل بروز بوجود آورنده حوادث و سوانح لزوم توجه و آمادگی لازم به منظور برنامه ریزی جهت خدمات رسانی فوری و آنی در زمان وقوع سوانح در اولویت هر اقدامی قرار می گیرد.

با توجه به این مسئله مجلس شورای اسلامی نیز وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را موظف به مطالعه و شناسایی موسسات و سازمانهای بهداشتی و درمانی نموده است. بدیهی است که مراکز بهداشتی، درمانی می بایست قبل از وقوع حادثه از آمادگی نسبی برخوردار باشند.

از این رو اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی درزمان حوادث وطبابت مراجعین به مراکز درمانی بویژه در مناطق محروم و مرزی صد چندان خواهد بود . لذا انتظار دارد یادگار شما به این مردم مرزدان مرکز خدمات درمانی درخور و شایسته و تجهیر به امکانات بروز باشد. ان شاء الله

تصاویری از این مرکز درمانی فرسوده 

مرکز درمان نوسود

مرکز درمان نوسود

یک پاسخ برای “مرکز خدمات درمانی شهر مرزی نوسود نیازمند توجه ویژه است !!!/یحیی بهرامی

  • منصور رضائی در تاریخ فروردین 25, 1396 گفت:

    سلام
    با تشکر ازجناب اقای یحیی بهرامی
    یادگارشهر دوهزار نفری نوسود برای انقلاب ونظام جمهوری اسلامی بیش ازدویست شهید و جانبازجنگ تحمیلی که اکثرا قطع عضو بر اثر اصابت مین های به جا مانده از دوران جنگ می باشند است.جمله اقای عثمان رئوفی(چند سال آینده در نوسود بی پاها به پادارها می خندند.) لذا خواسته فوق کمترین مطالبه مردم شهر نوسود از وزیر محترم بهداشت ودرمان می باشد.