ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:14

ساخت زندگی نامه معلول پاوه ای کلید خورد

ساخت زندگی نامه معلول پاوه ای کلید خورد

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه از تهیه زندگی نامه احسن احمدی معلول توانای خانقاهی شهرستان پاوه در آینده نزدیک خبر داد. علاء الدین محمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با پیشنهاد اداره بهزیستی شهرستان پاوه و همکاری و مساعدت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه زندگی نامه احسن احمدی با کارگردانی و نویسندگی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه از تهیه زندگی نامه احسن احمدی معلول توانای خانقاهی شهرستان پاوه در آینده نزدیک خبر داد.

علاء الدین محمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با پیشنهاد اداره بهزیستی شهرستان پاوه و همکاری و مساعدت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه زندگی نامه احسن احمدی با کارگردانی و نویسندگی آقای ایرج افکار،تهیه کننده:آرش امیری،فیلمبردار:میلاد سهرابی،صدابردار:امیر حاجیزاده و برنامه ریز افشین منصوری بر روی صحنه نمایش می رود.

وی افزود:سید احسن احمدی با معلولیت،جسمی،حرکتی در زندگی ناامید نشد و مراحل رشد و شکوفایی را یکی یکی طی کرد.وی علی الرغم مشکلات حرکتی هم اکنون بصورت غیرحضوری در مقطع اول دبیرستان مشغول تحصیل می باشد.

محمدی گفت:این انسان توانا در زمینه شعر سرایی و نویسندگی و کارگردانی توانا است و در این زمینه ها فعالیت چشمگیری دارد.وی همچنین دارای یک کافی نت در محل زندگی خود می باشد و از این راه هم کسب درامد میکند.

گفتنی است که سید احسن احمدی درسال گذشته بعد از ۹ سال انتظار به برنامه دلخواه خود در شبکه سوم سیما یعنی برنامه پرطرفدار ماه عسل راه پیدا کند.