پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:57

بازدید فرماندار پاوه از شرکت اسناد پزشکی کاوشان طب رهیار پاوه/عکس

بازدید فرماندار پاوه از شرکت اسناد پزشکی کاوشان طب رهیار پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه به همراه مدیر صندوق کارآفرینی امید و نماینده شبکه بهداشت و درمان و مسئول روابط عمومی فرمانداری پاوه،روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۹۶ ازشرکت کاوشان طب رهیار بازدید و از نحوه خدمات رسانی و اشتغال­زایی این شرکت آگاهی پیدا کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دانا محمدی مدیر جوان شرکت کاوشان طب رهیار […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه به همراه مدیر صندوق کارآفرینی امید و نماینده شبکه بهداشت و درمان و مسئول روابط عمومی فرمانداری پاوه،روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۹۶ ازشرکت کاوشان طب رهیار بازدید و از نحوه خدمات رسانی و اشتغال­زایی این شرکت آگاهی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دانا محمدی مدیر جوان شرکت کاوشان طب رهیار در ابتدا با معرفی شرکت و اهداف آن و اعلام گزارش کار،از کمبودها و سختی هایی که با آن مواجه است گفت و اعلام کرد،یکی از مشکلات عمده شرکت کاوشان طب رهیار کمبود فضای مکانی شرکت و کارشکنی های عده ای از افراد جهت کسب نمایندگی رسمی بیمه های موجود در سطح شهرستان است،را اعلام کرد.

فرماندار پاوه ضمن ابراز خرسندی از چنین کارآفرینی در سطح شهر و تقدیر و تشکر از کارآفرین جوان و برتر شهرستان گفت با تاسیس این شرکت در شهر پاوه علاوه بر اشتغال زایی و به کارگیری جمعی از جوانان شهر،در واقع پلی ارتباطی میان دولت و مردم به وجود آمده است.

ایده پور افزود:در جهت خدمات بهتر این شرکت به مردم شهرستان و شهرهای مجاور جهت برطرف کردن مشکلات و کمبود فضای حال حاضر که با آن مواجه هستند قول مساعد داد.

مدیر محترم صندوق کارافرینی اعلام کرد:این شرکت با وجود اخذ تسهیلات کم بالغ بر ۶۰ملییون تومان توانسته اند بیشترین اشتغال زایی را در سطح شهرستان و حتی استان داشته باشند.

رستگار بیابانی پور افزود:شرکت کاوشان طب رهیار در صورت خدمات دهی بهتر به شهروندان و توسعه آن اگر اعلام نیاز کنند می توانند از مزایای صندوق باز هم بهره مند شوند.

شرکت اسناد پزشکی کاوشان طب رهیار پاوه با مدیریت دانا محمدی و با همکاری و همراهی تنی چند از مسئولین،به کمک صندوق کارآفرینی با مجوز رسمی و شماره ثبت ۶۰۴ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ و اختصاص ۶۰میلیون وام کارآفرینی تاسیس گردید.

با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان تحت پوشش بیمه های مختلف درمانی قرار دارند و سازمانها و وزارتخانه ها و دوایر طرف قرارداد با بیمه طبق قانون بایستی بعد از انجام معاینات جهت باز پرداخت بهائی که برای درمان پرداخت کرده اند توسط نماینده آن وزارتخانه یا سازمان به استان مراجعه کرده که پس از ماهها تلاش و پیگیری بتوانند مقدار وجهی را که بیمه متقبل شده است پس گیرند و به صاحبان دفترچه درمانی پرداخت کنند که با تاسیس این شرکت،توسط این جوان خلاق و کارافرین این خدمات بهتر و قابل ملاحظه تر انجام می شود.

کار اصلی شرکت جمع آوری و ثبت کلیه اسناد پزشکی مراکز درمانی و تحویل آنها به مراکز مربوطه در سطح استان است که مراکز طرف قرارداد اعم از همه داروخانه ها،دندانپزشکی ها،پزشکان عمومی و متخصص،مراکز سونوگرافی و رادیولوژی و فیزیوتراپی، شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان هستند که با ۸۵ مرکز خصوصی قرارداد دارد که توانسته است ۴ شهرستان پاوه،روانسر،جوانرود،ثلاث باباجانی را تحت پوشش قرار دهند.

با وجود تاسیس شرکت کاوشان طب رهیار پاوه این شرکت به صورت مستقیم ۱۳نفر از جوانان تحصیلکرده را به صورت مستقیم مشغول کار کرده است و ۵نفر دیگر در منزل با توجه به نرم افزار های مخصوص شرکت مشغول به کار شده اند.

9 پاسخ برای “بازدید فرماندار پاوه از شرکت اسناد پزشکی کاوشان طب رهیار پاوه/عکس

  • فریبا در تاریخ اردیبهشت 26, 1396 گفت:

    سلام جا داره اینجا ازآقای محمدی بابت زحمات شون برای بیشتر شهروندان تشکر کنم ممنونم ازتون استاد

  • مختاررشیدی در تاریخ فروردین 27, 1396 گفت:

    سلام . امروز کارآفرینی بزرگترین خدمت است ، ما کارآفرینان زیادی نداریم ، بخصوص عزیزانی که تمایل به خدمت و کارآفرینی در مناطقی که محرومیت بیشتری دارند . پس نیاز است سپاسگزار این عزیزان باشیم .

    آفرین بر همت والایتان

  • همشهری در تاریخ فروردین 26, 1396 گفت:

    دوست عزیزدرکاروقتی سررشته نداریددخالت نکنیدوخواهشن ساکت بمونیدبهتره.من تا جای که درجریان کارشون هستم.نرم افزارداروخانه.ازمایشگاه.ویزیت.سنوگرافی.رادیولوژی فیزوتراپی ونرفزارمغایرت گیر.چک نسخ و….اول بریدشرکت ایشون نگاه کنیدبراتون توضیح بدیدبعددها دها کنید

  • مهاجر در تاریخ فروردین 24, 1396 گفت:

    اقای شهروند فقط میتونم بگم متاسفم براتون بازم ثابت شده وقتی کسی تو این شهر پیشرفت میکنه بعضی ها چشم دیدنشو ندارند اخه اقای محمدی با ۶۰ میلیون پول چکار میتونه بکنه پول حقوق ۲ ماه کارمنداشه واقعا باید به کسانی که به پیشرفت جوانان این منطقه محروم حسادت میکنند تاسف خورد

    • شهروند در تاریخ فروردین 25, 1396 گفت:

      مهاجر عزیز اولا منظور بنده آقای محمدی نبود ، دوماً این تسهیلات برای شروع به کار و خرید تجهیزات شرکت اعطا میشه،نه برای حقوق کارمند و …، پس لطفا در مورد چیزی که اطلاع ندارید اظهار نظر نفرمایید

  • همشهری در تاریخ فروردین 24, 1396 گفت:

    دوست عزیزشهروندگرامی به اندازه هریکی ازنیروهای شرکت یه سیستم کامل ویه نرم افزارمربوط به کارحساب کنیدببینیدچقددرمیاداین کاربراساس کارشناسی های انجام شده شهرستان واستان ارزیابی شده پس خواهشن ازدورقضاوت نکنید.وقتی ازنحوه کارشرکت بی خبرهستید.

    • شهروند در تاریخ فروردین 25, 1396 گفت:

      جناب همشهری بنده خودم چندین طرح توجیهی اقتصادی نوشتم ، اولاً نرم افزار فقط یک بار خریداری میشه نه برای کل سیستم ها ، دوماً بهترین سیستم کامپیوتر هم الان حدود ۲ میلیون تومان ، پس لطفا کار آقای بیابانی رو توجیه نکنید، در ضمن منظور بنده آقای محمدی نیست ، جناب آقای بیابانی به نور چشمی های خودشون تسهیلات پرداخت میکنند، کی بدش میاد تو این شرایط و وضع اقتصادی که الان داریم ، شهر ما بیکار نداشته باشه

  • شهروند در تاریخ فروردین 23, 1396 گفت:

    با تشکر از سایت سلام پاوه
    جناب آقای بیابانی جدیداً به ۴تا کامپیوتر و ۴تا صندلی ۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی اعطا میکنید؟؟!!!

  • سارا در تاریخ فروردین 23, 1396 گفت:

    ضمن تشکر از اقای محمدی که به همراه اقای سلیمانی در گروه تلگرامشون به صورت شبانه روزی به خلق خدا خدمت میکنن واقعا جای تقدیر داره