ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:59

آغاز عملیات برف روبی و بازگشایی محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته/ عکس

آغاز عملیات برف روبی و بازگشایی محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از آغاز عملیات برف روبی و بازگشایی محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته خبر داد. مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت راهداران پرتلاش اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه عملیات بازگشایی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از آغاز عملیات برف روبی و بازگشایی محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته خبر داد.

مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت راهداران پرتلاش اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه عملیات بازگشایی محور نودشه به مریوان در ۲۴ ساعت گذشته شروع شده است .گردنه ته ته

وی افزود : خوشبختانه مسیر محدوده اداره راهداری شهرستان پاوه تا گردنه ته ته برف روبی و بازگشایی شده است و همکاران در اداره راهداری سرو آباد نیز باید برای تکمیل عملیات برف روبی نیز اقدام کنند.

مهندس شهریاری گفت : پس از برف روبی عملیات تعریض و بازگشایی کامل با تلاش راهداران پرتلاش این اداره و همکاران ما در شهرستان سرو آباد صورت خواهد گرفت .

گفتی است محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته از نقاط مرتفع و برف گیر شهرستان پاوه می باشد که هرساله با اولین بارشها این محور مسدود می شود.

تصاویر از عملیات برف روبی محور نودشه به مریوان به همت اداره راهداری شهرستان پاوه

گردنه ته ته

تصاویر برفروبی کیلومتر انتهایی مسیر دالانی به تته در منطقه نویجر به کل تته امروز ۲۱ فروردین ۹۶