ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:29

عناوین دهیار و کار آفرین برتر استان به شهرستان پاوه رسید

عناوین دهیار و کار آفرین برتر استان به شهرستان پاوه رسید

به گزارش سلام پاوه:سابق حسینی و فریبرز عزیزی در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار به عنوان دهیار و کارآفرین برتر استان معرفی شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این همایش از سند توسعه روستایی و کتاب کارآفرینان روستایی رونمایی شد و از کارآفرینان و دهیاران منتخب نیز تقدیر به عمل آمد.که سابق حسینی،دهیار روستای […]

به گزارش سلام پاوه:سابق حسینی و فریبرز عزیزی در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار به عنوان دهیار و کارآفرین برتر استان معرفی شدند.سابق حسینی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این همایش از سند توسعه روستایی و کتاب کارآفرینان روستایی رونمایی شد و از کارآفرینان و دهیاران منتخب نیز تقدیر به عمل آمد.که سابق حسینی،دهیار روستای نسمه پاوه، به عنوان دهیار برتر استان معرفی و از سوی وزیر کشور لوح تقدیر دریافت نمود.

همچنین فریبرز عزیزی از روستای زردویی شهرستان پاوه به عنوان کارآفرین برتر استان کرمانشاه معرفی شد.

در این همایش از هر استان یک دهیار و یک کارآفرین برتر مورد تجلیل قرار گرفتند که برای استان کرمانشاه،هر دو نفر از شهرستان پاوه معرفی شدند.

گفتنی است همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی با حضور رئیس جمهور اسحاق جهانگیری،دکتر رضوی،رحمانی فضلی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.