پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:11

تشریح عملکرد ۴ساله شورای اسلامی شهر بانه وره

تشریح عملکرد ۴ساله شورای اسلامی شهر بانه وره

به گزارش سلام پاوه:رئیس شورای اسلامی شهر بانه وره عملکرد چهار ساله این شورا و گزارشی از اقدامات و کارهای انجام شده در این شهر را تشریح کرد . رزگار میرانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: لازم می دانم در ابتدا سلام و درود میفرستم به روح پاک پیامبر عظیم شان اسلام و درود […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس شورای اسلامی شهر بانه وره عملکرد چهار ساله این شورا و گزارشی از اقدامات و کارهای انجام شده در این شهر را تشریح کرد .

رزگار میرانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: لازم می دانم در ابتدا سلام و درود میفرستم به روح پاک پیامبر عظیم شان اسلام و درود بر ارواح پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شهیدان شهر شهید پرور بانه وره و آرزوی توفیقات کلیه ی خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی.قبل از هر چیز سخن خود را با تشکر وسپاس از فرماندار محبوب و مردمی جناب آقای ایده پور و کلیه ی مسئولین محترم و همدلی و همیاری شورای تامین در راستای خدمات به این شهر تازه تاسیس آغاز میکنم.

وی اعلام کرد:آنچه که در این گزارش ارائه میشود نتیجه تلاش و همیاری اعضای محترم شورا و شهردار محترم جناب آقای یوسفی میباشد.که در ادامه به بررسی عملکرد ۴ساله ی شورای شهر بانه وره می پردازم و آن را به دو بخش کلی عمومی و شهرداری تقسیم میکنم.

میرانی در بخش کلی دو مورد از پروژه های افتتاح شده که به بهره برداری رسیده است را۱-درمانگاه شهر با اعتبار نزدیک به یک میلیارد تومان که(ضمن تشکر از مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان جناب آقای حسینی)و۲-بهره برداری از سالن ورزشی با اعتبار نزدیک به یک میلیارد و هشتصد میلیون.عنوان کرد و گفت:در بخش شهرداری نیز به مواردی از جمله۱-آسفالت نزدیک به ۸۵ درصد از خیابان های شهر.۲-سنگفرش کوچه های سطح شهر۳-احداث پارک در ورودی شهر۴-واز همه مهمتر تصویب طرح هادی شهر را از مهمترین موارد انجام شده دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر بانه وره همچنین نیز از طرح هایی که تمام روال اداری و قانونی آنها با همت شورا و فرماندار محترم طی شده اشاره کرد از جمله:۱-کتابخانه عمومی۲-مدرسه شهید خادمیان ۳- احداث ساختمان آتشنشانی شهرداری اشاره کرد.

میرانی در ادامه افزود:از جمله برنامه ها اولویت دار شهر در آینده رفع مشکل کم آبی،کمبود فضاهای آموزشی را نیز مطرح کرد و افزود:از مردم درخواست می کنم که در ساخت و سازها بدون مجوز شهرداری اقدام به ساخت نکنند و با شهردار و همه همکاران محترم شهردای همیاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان از جناب سرهنگ بهشتی در همراهی مردم و شورا در تمام امورات شهر و اهدای هدیه ای به مسجد جامع بانه وره نهایت تشکر و قدردانی نمود.