ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:26

اکران فیلم “گشت ۲” از فردا در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم “گشت ۲” از فردا در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی”گشت ۲” از فردا شب در سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد:فیلم سینمایی” گشت ۲” دومین قسمت فیلم گشت ارشاد و سیزدهمین ساخته سعید سهیلی است که سه بازیگر اصلی این فیلم همانند قسمت اول «گشت ۲»حمید فرخ […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی”گشت ۲” از فردا شب در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد:فیلم سینمایی” گشت ۲” دومین قسمت فیلم گشت ارشاد و سیزدهمین ساخته سعید سهیلی است که سه بازیگر اصلی این فیلم همانند قسمت اول «گشت ۲»حمید فرخ نژاد،پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی هستند.

وی افزود:این فیلم به کارگردانی سعید سهیلی و نوسیندگی مهدی محمدنژادیان می باشد که با هنرنمایی بازیگرانی چون:حمید فرخ نژاد،ساعد سهیلی،پولاد کیمیایی، بهاره افشاری،ترلان پروانه،سارا سهیلی،ساناز طاری، امید روحانی،اسدالله یکتا، صفر کشکولی،محمد الهی،فاطمه شکری،داوود مقدادی،رضا شمس الدین،فاطمه مرتاضی،منصور نوبخت،ابوالفضل تُهرابی،ملیحه جلیلی،محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی،محمدکریم ولدخانی،شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی نقش افرینی میکنند.

خلاصه داستان:عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند . عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته.این سه رفیق دوباره با هم همرا شده، در پی کاری شرافتمندانه می گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می شوند دوباره…..

سعید سهیلی درباره ساخت فیلم ” گشت ۲ ” گفته است:من گشت ۲ را نساختم که فیلم‌ام در ادامه نسخه یک باشد و معتقدم این فیلم از نسخه اولیه «گشت ارشاد»، نه تنها عقب‌تر نیست بلکه به مراتب بهتر و جلوتر است.

وی همچنین درباره فیلم گفته است:در” گشت ارشاد۱ “سه شخصیت محوری به نام‌های عباس، حسن و عطا داشتیم که بعد از اکران عمومی و پخش در شبکه نمایش خانگی این کاراکترها مورد وثوق و علاقه مخاطب قرار گرفت. خیلی‌ها هنوز «پولاد کیمیایی» را با نقش عطا می‌شناسند و ساعد سهیلی را حسن خطاب می‌کنند. مردم این رفاقت و کنش و واکنش و کلک‌سواری این سه را به‌خاطر دارند و نسبت به آنها علاقه نشان می‌دهند. من «گشت۲» را نساختم که فیلم‌ام در ادامه نسخه یک باشد. در واقع این سه کاراکتر، قرار بود در یک موقعیت دیگر جلوی دوربین بروند. انس مخاطب با این کاراکترها مرا بر آن داشت تا سراغ ساخت این فیلم بروم، وگرنه شخصا به ساخت فیلم‌های دنباله‌دار اعتقاد و علاقه ندارم و به‌نظرم همواره ورسیون‌های دو و سه، از نسخه اول ضعیف‌تر است.

گفتنی است سعید سهیلی پیش از این فیلمهای ،سنگ کاغذ قیچی،تارا و تب توت فرنگی،چهارانگشتی، چارچنگولی ، ازدواج در وقت اضافه ، کلاشینکف ،گشت ارشاد را کارگردانی کرده است.

فیلم سینمایی گشت ۲ از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۷ فروردین در یک سانس  و در ساعت ۲۱:۳۰ در سینما فرهنگ پاوه اکران خواهد شد.