ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:22

با پیگیری های صورت گرفته مشکل سوخت روستای دزآور شهرستان پاوه حل شد

با پیگیری های صورت گرفته مشکل سوخت روستای دزآور شهرستان پاوه حل شد

به گزارش سلام پاوه : پس از درج خبری از مشکل سوخت در روستای مرزی دزآور بخش نوسود شهرستان پاوه در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه بخشدار نوسود از رفع مشکل سوخت این روستای مرزی خبر داد. سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پس از مطلع شدن از موضوع کمبود […]

به گزارش سلام پاوه : پس از درج خبری از مشکل سوخت در روستای مرزی دزآور بخش نوسود شهرستان پاوه در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه بخشدار نوسود از رفع مشکل سوخت این روستای مرزی خبر داد.

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پس از مطلع شدن از موضوع کمبود سوخت با پگیری های صورت گرفته و همکاری مدیر شرکت نفت پاوه آقای بهرام زاده سوخت مورد نظر روستا تامین و از صبح امروز در محل روستا توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم از وظیفه های این بخشداری است گفت : قطعا تمام تلاش مجموعه شهرستان و بخش نوسود بر رفع مشکلات مردم و بخصوص مرزداران غیور است.

عزیز سلیمی مسئول معتمدین روستای دزآور نیز به نمایندگی از مردم روستا از بخشدار پرتلاش نوسود و مدیر شرکت نفت پاوه تقدیر و تشکر کرد .

تنی چند از اهالی روستای دزآور نیز در تماسی با این پایگاه خبری تحلیلی از پیگیری های مسئولان و رفع سریع مشکل سوخت آنان قدردانی کردند.

گفتنی است سید علا الدین حیدری معین استاندار در اورامانات نیز برای رفع فوری مشکل سوخت روستای مرزی دزآور نیز پیگیری های قابل تقدیری را انجام داد.

 

2 پاسخ برای “با پیگیری های صورت گرفته مشکل سوخت روستای دزآور شهرستان پاوه حل شد

  • ئه مین در تاریخ فروردین 17, 1396 گفت:

    ما اهالی مرز نشین زاور هم ، از زحمات مسئولین مربوطه ( بخصوص از بخشدار عزیز و فرماندار محبوب و … ) که در کمترین زمان ممکن ، پس از شنیدن مشکلات مربوطه ، به رفع آن پرداختند و دستورات و اقدامات لازم را مبذول فرمودند ، بی نهایت سپاسگزاریم

    به راستی که خانه های سردمان را ، با دلسوزی ها و اقدامات عاجل و سریعشان ، باز هم گرم نمودند

    با احترام مجدد
    اهالی روستای صفر مرزی و جنگزده زاور ( دزآور)

  • صادقیانی در تاریخ فروردین 15, 1396 گفت:

    سلام خدمت بخشدار مردمی : عزیزو دلسوز
    بنده به نوبه خود از توجه وتلاش بی دریغ تان در خدمت رسانی به
    مردم نوار مرزی بخصوص روستا دزاور نهایت تشکر را دارم