پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:33

دستگیری سارق سابقه دار خودرو توسط پلیس پاوه

دستگیری سارق سابقه دار خودرو توسط پلیس پاوه

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری سارق سابقه دار خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت:متهم دارای سوابق متعددی اعم از و سرقت خودرو در استان های تهران، البرز و کرمانشاه است. سرهنگ”حمیدرضا ملکی”در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی اعلام وقوع یک مورد سرقت خودرو به پلیس […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری سارق سابقه دار خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت:متهم دارای سوابق متعددی اعم از و سرقت خودرو در استان های تهران، البرز و کرمانشاه است.

سرهنگ”حمیدرضا ملکی”در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی اعلام وقوع یک مورد سرقت خودرو به پلیس ۱۱۰، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری و یگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند عوامل انتظامی،خودروی سرقتی در یکی از خیابان های شهر پاوه رویت شد و تحت نظر قرار گرفت، لذا پس از گذشت حدود یک ساعت سارق حین باز کردن در خودرو، توسط پلیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:متهم در ابتدا خود را با هویت دیگری به پلیس معرفی کرد اما طی استعلام از سوابق متهم، هویت واقعی وی مشخص و محرز شد.

سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعددی اعم از زورگیری و سرقت خودرو در استان های تهران، البرز و کرمانشاه است،گفت:وی در بازجویی های پلیس به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرده است.

سرهنگ ملکی افزود:با بررسی کارشناسی و احراز اصالت ارکان خودرو توسط ماموران،مشخص شد که پلاک های نصب شده بر روی قطعات،مربوط به خودروی دیگری بوده که در اسفند ماه سال گذشته در شهرک اکباتان تهران به سرقت رفته است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است، گفت: همکاری شهروندان با پلیس از عوامل اصلی تعمیق و توسعه نظم و امنیت در جامعه است.

گفتنی است این عملیات دستگیری با تلاش های کارآگاهان پرتلاش آگاهی شهرستان پاوه صورت گرفته است و این سارق دستگیر شده است. که جای تقدیر و تشکر ویژه را دارد.