پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:01

کاهش ۴۸ درصدی بارشها در شهرستان پاوه به نسبت سال گذشته

کاهش ۴۸ درصدی بارشها در شهرستان پاوه به نسبت سال گذشته

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بارش بیش از ۶۲۹ میلیمتر باران در سال زارعی جاری در شهرستان پاوه خبر داد. مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در طی ۴۸ ساعت اخیر شاهد بارش باران  نزدیک به ۲۰ میلیمتر در شهرستان پاوه بوده […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بارش بیش از ۶۲۹ میلیمتر باران در سال زارعی جاری در شهرستان پاوه خبر داد.

مهندس ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در طی ۴۸ ساعت اخیر شاهد بارش باران  نزدیک به ۲۰ میلیمتر در شهرستان پاوه بوده ایم که در ارتفاعات و گردنه های برف گیر از جمله محور نوسود به نودشه و گردنه روستای شمشیر شاهد بارش برف بوده ایم.

وی افزود : در مجموع میزان بارشهای در سال زراعی جاری نزدیک به ۶۲۹ میلیمتر بوده  که امیدواریم به نرم معمول برسد .

شهریاری همچنین گفت : بارشها در شهرستان پاوه به نسبت سال گذشته حدود ۴۸ درصد کاهش داشته است ولی پیش بینی می شود میزان بارشها نسبت به میانگین متوسط چند سال اخیر به نرمال برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه افزود : تمام راههای مواصلاتی روستای و شهری بجز محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته به دلیل صعب العبور و برف گیر بودن و بارشهای مجدد چند روز گذشته باز است .

وی اعلام کرد : با توجه به وضعیت جوی در اولین فرصت مناسب مسیر مذکور نیز بازگشایی می شود.