ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:55

توزیع کیسه های زباله بین گردشگران در روز طبیعت/عکس

توزیع کیسه های زباله بین گردشگران در روز طبیعت/عکس

به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه از توزیع کیسه های زباله در روز طبیعت با همکاری واحد خدمات شهری شهرداری پاوه بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع شد،خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی‌محمد میری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت:در راستای حفظ طبیعت و کمک به حفظ پاکیزگی محیط زیست،از ساعات اولیه روز ۱۳ فروردین که […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه از توزیع کیسه های زباله در روز طبیعت با همکاری واحد خدمات شهری شهرداری پاوه بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع شد،خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی‌محمد میری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت:در راستای حفظ طبیعت و کمک به حفظ پاکیزگی محیط زیست،از ساعات اولیه روز ۱۳ فروردین که به عنوان روز طبیعت نامگذاری شده است در مبادی ورودی و خروجی شهر و تفرجگاه‌ها کیسه‌های زباله در بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع شد.

شهردار پاوه تصریح کرد:در این روز که مطابق با آیین دیرینه، ایرانیان به همراه خانواده به دامان طبیعت می‌روند،۸ هزار کیسه زباله بین مردم توزیع شد که زباله‌های تولیدی بوسیله دو دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان حمل زباله مستقر در مبادی مذکور جمع‌آوری گردید.

علاوه بر این یک تانکر مخصوص آب قابل شرب و یک اکیپ آتش‌نشانی جهت ارائه خدمت به شهروندان در یکی از نقاط پر ازدحام مستقر بودند. در مجموع ۱۷ نفر نیروی انسانی و ۵ دستگاه خودرو در این طرح بکارگیری شدند.

وی در پایان ابراز داشت،امیدواریم که در آینده شاهد مشارکت صد در صدی مردم در امر صیانت و حفاظت از محیط زیست باشیم.

یک پاسخ برای “توزیع کیسه های زباله بین گردشگران در روز طبیعت/عکس

  • صهیب قادری در تاریخ فروردین 15, 1396 گفت:

    افرین جای تقدیر داره