ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 01:59

دانش آموزان منطقه نوسود سال نو را با یک شاخه گل آغاز کردند/تصاویر

دانش آموزان منطقه نوسود سال نو را با یک شاخه گل آغاز کردند/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:در اولین روز از آغاز رسمی فعالیت مدارس در سال ۱۳۹۶ بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود و تعدادی ازکارکنان اداره با حضور در جمع دانش آموزان دبستان امام محمد غزالی و اهداء شاخه گل سال نو را به آنان تبریک گفتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این بازدید […]

به گزارش سلام پاوه:در اولین روز از آغاز رسمی فعالیت مدارس در سال ۱۳۹۶ بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود و تعدادی ازکارکنان اداره با حضور در جمع دانش آموزان دبستان امام محمد غزالی و اهداء شاخه گل سال نو را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این بازدید بخشدار نوسود،ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات معلمین سطح منطقه به رسالت خطیر آنان در هدایت جامعه اشاره کرد و گفت،آموزش و پرورش رکن اساسی و محور توسعه در هر کشوری است.

سعدی مصطفی زاده عملکرد آموزش و پرورش منطقه در زمینه های مختلف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:موفقیت های بدست آمده در سال گذشته در منطقه نوسود را را مرهون زحمات مجموعه کارکنان اداره و مدارس عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در این مراسم ضمن تبریک سال نو به دانش آموزان و دبیران دلسوز به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد:در سال جدید با برنامه ریزی و تعامل و تلاش مضاعف همکاران و همراهی اولیاء  محترم  دانش آموزان شاهد رشد و ترقی هر چه بیشتر مدارس در زمینه های آموزشی و تربیتی باشیم.

منصور وهابی از زحمات مجموعه همکاران مدارس تقدیر و تشکر کرد و بر تقویت بعد دینی دانش آموزان در کنار آموزش در سال جدید توصیه و تاکید کرد.

وی ایجاد شادابی و نشاط در مدارس را در چهار چوب قانونی و موازین دینی در مدارس خواستار شد و درپایان با اهدا یک شاخه گل سال نو را به دانش آموزان امام محمد غزالی به نمانیدگی از تمامی مدارس منطقه تبریک گفت.