ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:42

آغاز فعالیت‌های نوروزی شهرداری بلافاصله پس از مساعدتر شدن شرایط جوی/تصاویر

آغاز فعالیت‌های نوروزی شهرداری بلافاصله پس از مساعدتر شدن شرایط جوی/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه،ازکلیه اقدامات نوروزی شهرداری پاوه که به علت شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاده بود،خبر داد(به استثنای روکش آسفالت سطح شهر که شرایط جوی مساعد ممتد و طولانی‌تری می‌طلبد). به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی محمد میری افزود،شهرداری همواره برای توسعه و آبادنی شهر تمام تلاش خود را خواهد کرد که فعالیت […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه،ازکلیه اقدامات نوروزی شهرداری پاوه که به علت شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاده بود،خبر داد(به استثنای روکش آسفالت سطح شهر که شرایط جوی مساعد ممتد و طولانی‌تری می‌طلبد).

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی محمد میری افزود،شهرداری همواره برای توسعه و آبادنی شهر تمام تلاش خود را خواهد کرد که فعالیت های نوروزی شهرداری پاوه پس از مساعدتر شدن شرایط جویی اقداماتی انجام شده است که به شرح ذیل می باشد:

رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر:

به منظور لحاظ استانداردهای ترافیکی و همچنین ایجاد جلوه بصری زیبا در سطح شهر همزمان با آغاز سال نو، پاک‌سازی و رنگ‌آمیزی جداول و بلوارهای سطح شهر پاوه در دستور کار شهرداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از بلوار جانبازان آغاز شد و هم‌اکنون چند اکیپ در حال انجام رنگ‌آمیزی هستند.برای اجرای این کار شهرداری قریب به ۸۰ میلیون ریال هزینه نموده است.

نصب تابلوی استقبال در ورودی شهر پاوه از طرف کرمانشاه
سیمای بصری ورودی‌ شهر بسیار حائز اهمیت است و به عنوان اولین عرصه از فضاهای شهری، ورود به شهر را خوشامد می‌گوید؛ لذا این شهرداری با توجه به گردشگرپذیر بودن پاوه و عدم وجود تابلوی ورودی درخور شهر، اقدام به تهیه و نصب تابلویی زیبا و شکیل با مضمونی مناسب در ورودی شهر نمود.این تابلو با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تهیه و نصب گردید.

کاشت گل در سطح شهر
این شهرداری به منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی محیط و ایجاد چشم‌اندازی زیبا جهت آرامش روحی شهروندان، عملیات کاشت گل در شهر پاوه را آغاز کرد.گل‌های مذکور با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون ریال خریداری شدند.

لکه‌گیری معابر سطح شهر
با صلاحدید شهردار محترم جناب آقای میری، تا زمان فرا رسیدن شرایط مساعد جوی جهت انجام روکش آسفالت سطح شهر، به منظور سهولت در امر عبور و مرور و کاهش خطرات احتمالی، شهرداری پاوه اقدام به لکه‌گیری معابر در نقاط مورد نیاز نمود.لازم به ذکر است بلافاصله با فرا رسیدن زمان مناسب، عملیات روکش آسفالت معابر سطح شهر با استفاده از مصالح کاملاً استاندارد آغاز خواهد شد. مصالح مورد نیاز جهت پخت آسفالت در سال گذشته خریداری شده و در کارخانه آسفالت موجود می‌باشد.

علاوه بر موارد مذکور،شهرداری در حال تکمیل و به انجام رساندن پروژه‌های احداث ایستگاه آتش‌نشانی سه راه بیمارستان، احداث جاده بالادست (کنارگذر شاهو)، اصلاح و بهسازی میدان مولوی، ساخت طبقه فوقانی سوئیت‌های اقامتی پارک شهید کاظمی می‌باشد که پس از اتمام، مشروح آنها تقدیم حضور شهروندان محترم خواهد شد.

در پایان از همکاری،تعامل و همدلی شهروندان خوب پاوه با پرسنل خدوم و تلاشگر شهرداری در تمام زمینه‌ها سپاسگزار بوده و امیدواریم با استعانت از درگاه حضرت احدیت،مجموعه شهرداری بتواند دست در دست شهروندان در راستای ایجاد شهری آباد و پرنشاط گام بردارد.

2 پاسخ برای “آغاز فعالیت‌های نوروزی شهرداری بلافاصله پس از مساعدتر شدن شرایط جوی/تصاویر

  • shahrvand در تاریخ فروردین 9, 1396 گفت:

    نصب یه تابلو نه دردی از ترافیک رو کم میکنه نه وضعیت جاده ها و نه چهره شهر. بهتره چاره ای برای مشکلات بزرگتر پیدا کنید . برای ایام عید حداقل از پارک ماشین ها در محل های پرترافیک جلوگیری کنید. دیوار ترمینال قدیم رو بردارین که ماشین های میوه فروش اونجا مستقر بشن. جاده های میانبر به میدان مرکزی شهر درست کنید. شهرداری پاوه واقعا ضعیف عمل می کنه.

  • ئه مین در تاریخ فروردین 9, 1396 گفت:

    با سلام و خسته نباشید به زحمتکشان گمنام و اصلی این شهر که همانا پاکبانان و نیروهای شرکتی با حقوق کم اما بازدهی مفید بسیار بالا در این شهر

    یک سوال داشتم:

    منظور از پاوه ” مرکز هورامان ” در ورودی شهر چیست ؟
    بوی عجیبی از این جمله به مشام میرسد
    .
    نمیدانم چرا و چه کسی طراح این ایده بوده ؟!!!
    .
    امیدوارم دلیل قانع کننده و دور از هرگونه تعصبی به خرد فهیم و جمعی تمامی مردمان اورامانات اعم از ( هورامان تخت – هورامان ژاوه رو – هورامان لوهون و حتی هورامان عیراق و … ارائه گردد
    .
    با تشکر مجدد