ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:17

تجلیل بازاریان پاوه از حاج ماموستاقادری به پاس پیگیری مشکلات آنان

تجلیل بازاریان پاوه از حاج ماموستاقادری به پاس پیگیری مشکلات آنان

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت پاوه به همراه مدیر اتاق اصناف و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و جمعی از پیشکسوتان بازار پاوه با اهدای لوح سپاسی از حاج ماموستا قادری بخاطر پیگیری مطالبات بازاریان و تلاش برای رفع آنها قدر دانی کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت پاوه به همراه مدیر اتاق اصناف و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و جمعی از پیشکسوتان بازار پاوه با اهدای لوح سپاسی از حاج ماموستا قادری بخاطر پیگیری مطالبات بازاریان و تلاش برای رفع آنها قدر دانی کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بازاریان و مدیران بازار پاوه در این نشست اعلام کردند: همواره شاهد هستیم که در نماز جمعه و تریبون هایی که ماموستا قادری در آن به سخنرانی می پردازد ایشان همیشه حامی بازاریان و کسبه پاوه بوده اند.

آنها گفتند ماموستا قادری همیشه پیام و مشکلات بازار را به صورت رسا به گوش مسئولان رسانده اند و پیگیر مطالبات بازاریان بوده اند که در آخرین مورد آن اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۶ بود(( که چگونه می توان با توقیف کالای یک مسافر در سه راهی شمشیر به بهانه قاچاق بودن شاهد رونق معیشت مردم بود؟)) را در تریبون نماز جمعه اعلام کردند و خواستار رفع این مشکل از مسئولان شدند.

مدیران بازار و بازاریان در این نشست به پاس ارج نهادن به زحمات حاج ماموستا قادری با حضور در محل کار ایشان در دادگستری پاوه ضمن تبریک سال نو با اهدای لوحی از تلاشهای ماموستا قادری برای رفع مشکلات بازاریان قدردانی کردند.

در این دیدار نیز امام جمعه پاوه ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با بازاریان پیگیری رفع مشکلات بازاریان را وظیفه خود دانست وگفت : به عنوان یک شهروند همیشه خود را از مجموعه بازاریان می داند.

وی ضمن چند توصیه حکیمانه به بازاریان گفت : لزوم دیدار مسئولان بازار و کسبه پیشکسوت با مسئولان شهرستانی و استانی و مطرح کردن مشکلات پیش آنها و ارائه راهکار مناسب برای رفع موانع و مشکلات بازار مفید می باشد.

ماموستا قادری افزود : در هر جایی که نیاز به حضور وی باشد برای برطرف شدن مشکلات بازار وی آمادگی لازم را دارد.

امام جمعه پاوه همچنین به تشریح چکیده ای از پیگیری های وی برای بازگشایی مرز تردد شوشمی و رفع مشکلات بازاریان پاوه پرداخت و گفت : بارها با مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری با استناد و مدرک پیگیر موضوع مرز و خواسته های بازاریان پاوه بوده ام ولی بنده به تنهایی نمی توانم موضوع را حل کنم و لازم است خود بازاریان با اتحاد و هماهنگی بیشتر و به روشی منطقی مطالبه گر موضوع باشند.

در پایان با اهدای لوحی از زحمات ماموستا قادری برای بازاریان تقدیر به عمل آمد.

 

یک پاسخ برای “تجلیل بازاریان پاوه از حاج ماموستاقادری به پاس پیگیری مشکلات آنان

  • بهمن عزیزی در تاریخ فروردین 8, 1396 گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام
    همواره برخود واجب میدانیم شکرگزار پروردگار مهربان بخاطرنعمت وجودمبارک حاج ماموستا قادری امام جمعه معزز و عالم دلسوز و زیرک شهرمان درمیان خود باشیم وضمن شکر این نعمت بزرگ ،ازدرگاه الله مهربان برای ایشان وخانواده محترمشان سلامتی و توفیق و عزت روزافزون خواهانیم.