ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:02

مسابقه قویترین مردان هورامان در نودشه برگزار شد/ گزارش تصویری

مسابقه قویترین مردان هورامان در نودشه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن ورزش نودشه دومین مسابقه قوی ترین مردان هورامان در میدان علامه شهر نودشه با استقبال علاقمندان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : دومین مسابقه قویترین مردان هورامان توسط انجمن ورزش نودشه و با همت و همیاری مردم شریف نودشه علی الخصوص جوانان […]

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن ورزش نودشه دومین مسابقه قوی ترین مردان هورامان در میدان علامه شهر نودشه با استقبال علاقمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : دومین مسابقه قویترین مردان هورامان توسط انجمن ورزش نودشه و با همت و همیاری مردم شریف نودشه علی الخصوص جوانان این شهر برای ایجاد شور و هیجان بین مردم امروز دوشنبه مورخه ۷ فروردین ماه ۱۳۹۶ در میدان علامه شهر نودشه برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد سپس آقای محمود مبارکشاهی مدرس دانشگاه در ارتباط با نقش ورزش در نزدیکی ملل و پیام صلح وآشتی آن سخن گفت.قویترین مردان هورامان در نودشه

وی در بخشی از سخنان خود بر نقش بی بدیل ورزش در نزدیک کردن جوانان منطقه اورامان تاکید کرد .

مبارکشاهی هورامان را محدوده ای جغرافیایی از روانسر تا کامیاران توصیف کرد و خواستار برگزاری پرشور تر این مسابقات در سالهای آتی با حضور جوانان پهلوان تمامی اورامانات شد.

وی اخلاق ورزشی مستلزم تواضع و عشق به آب و خاک منطقه دانست : و ورزشکار واقعی را کسی معرفی کرد که در برابر ناعدالتی های فرهنگی،اجتماعی همگام با دیگر اقشار جامعه مطالبه گر باشد.

بعد از سخنان اقای مبارکشاهی  ارشد یامولا قطعه ای اهنگ سنتی با صوتی دلنشین و زیبا ارائه داد.سپس مسابقات با آیتمهای مشخص برگزار شد.

صلاح ابراهیمی مسئول برگزاری مسابقه و مسئول باشگاه تندر نودشه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در شهر نودشه اظهار داشتند: در این مسابقات که در ۶ ایتم با شرکت ۱۰ نفر شرکت کننده از نودشه و شهرهای هورامان برگزار شد بعد از رقابتی جوانمردانه و به دور از هر تنشی آقایان اسماعیل سعید پور ،هاشم احمدی ،علی رستمی نژاد به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین اقای زانکو مکی نژاد به عنوان ورزشکار با اخلاق این مسابقات انتخاب شد.

لازم به ذکر است انجمن ورزش نودشه در نظر دارد علاوه بر مسابقاتی که تاکنون برگزار نموده است در سالهای آتی رقابت قوی ترین مردان را نیز در برنامه مسابقات خود به عنوان یک آیتم ثابت بگنجاند و آن را در سطح اورامانات گسترش دهد.

گزارش : آمانج مبارکشاهی خبرنگار سلام پاوه در شهر نودشه 

قویترین مردان هورامان در نودشه قویترین مردان هورامان در نودشه