ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:39

پذیرایی از مهمانان نوروزی در بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در باینگان/گزارش تصویری

پذیرایی از مهمانان نوروزی در بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در باینگان/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:به همت گروه نیک اندیشان باینگان،بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در بخش باینگان شهرستان پاوه از گردشگران و مهمانان نوروزی در آغاز سال نو آماده پذیرایی می باشد. غفور رستم زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:گروهی تحت عنوان”گروه نیک اندیشان باینگان”در اول بهمن ماه سال ۹۵با اهداف خاصی تصمیم گرفتیم که با […]

به گزارش سلام پاوه:به همت گروه نیک اندیشان باینگان،بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در بخش باینگان شهرستان پاوه از گردشگران و مهمانان نوروزی در آغاز سال نو آماده پذیرایی می باشد.

غفور رستم زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:گروهی تحت عنوان”گروه نیک اندیشان باینگان”در اول بهمن ماه سال ۹۵با اهداف خاصی تصمیم گرفتیم که با همراهی و حرکت دسته جمعی عده ای از جوانان و آغاز سال نو اقدام به برپایی سیاه چادر بکنیم و هدف را معرفی فرهنگ منطقه و بازدید مسافران و گردشگران در ایام نوروز در جذب گردشگر که در شان منطقه اورامانات باشد،بنماییم.

رستم زاده افزود:با آغاز فعالیت های این گروه،سیاه چادر و غرفه هایی از جمله انواع نان های محلی کلانه،خپکه(پشیه)،گزنکه(شلکینه)،نان و دوغ محلی و غذاهایی همچون آش و دوخوا و همچنین محصولات صنایع دستی و محصولات باغی این منطقه و به طور کلی فرهنگ منطقه در معرض دید عموم قرار خواهیم داد.

وی ضمن تشکر از مردم و شورای شهر باینگان در همکاری های به عمل آمده و رایزنی هایی که با فرمانداری،بخشداری باینگان، و اداره میراث فرهنگی و گردشگری جهت برپایی اکوکمپ دائمی در طول سال در باینگان به عمل آمده است.

گفتنی است که این نمایشگاه و سیاه چادر تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ برپا است و آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در این ایام می باشد.

یک پاسخ برای “پذیرایی از مهمانان نوروزی در بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در باینگان/گزارش تصویری

  • ماکوان در تاریخ فروردین 6, 1396 گفت:

    باینگان وطنم بدون معرفی در جاذبه گردشگری در بروشور کاک رستم زاده با یک سیاه چادر ود ایام موقت وآیا خبر از تابستان خودمان در باینگان نداریم که مگس پر نمی زند وجناب بخشدار ودفاع از باینگان چرا در بروشور گردشگری به عهد شماست وانشا جوابی قانع کنند به شهرونده شهرمان داده آقای رستم زاده ژست لباس برای ما در آمده نیست وشاید برای شما خوب باشد ما به فکر باینگان وکل روستا باشیم