س 29 اسفند 1402 ساعت 14:10

اعتراضات بالا گرفت؛ جاسمی هم به توهین برنامه کلاه قرمزی به لباس کُردی واکنش نشان داد

اعتراضات بالا گرفت؛ جاسمی هم به توهین برنامه کلاه قرمزی به لباس کُردی واکنش نشان داد

به گزارش سلام پاوه : اخیرا در یکی از برنامه های صداوسیما ، پوشاندن لباس خاص مناطق کُردزبان برتن یکی از شخصیت های عروسکی ، فرهنگ این زبان دیرینه و اصیل مورد اهانت قرار گرفت که اعتراضات در فراوانی را در پی داشت. سیدقاسم جاسمی درگفتگو با تابناک اظهارداشت :متاسفانه چندوقتی است که توهین آشکار […]

به گزارش سلام پاوه : اخیرا در یکی از برنامه های صداوسیما ، پوشاندن لباس خاص مناطق کُردزبان برتن یکی از شخصیت های عروسکی ، فرهنگ این زبان دیرینه و اصیل مورد اهانت قرار گرفت که اعتراضات در فراوانی را در پی داشت.

سیدقاسم جاسمی درگفتگو با تابناک اظهارداشت :متاسفانه چندوقتی است که توهین آشکار یکی از برنامه های تلویزیونی درشبکه ۲سیما به لباس کُردی و به تبع آن نشر و بازتاب آن درشبکه های مجازی آلت دست بیگانگان و مروجین اختلاف میان اقوام شده است.
وی گفت: ضمن اعتراض شدید نسبت به این عمل ناپسند و غیراخلاقی ، انتظار دارم که با خاطیان و توهین کنندگان این برنامه برخورد شود تا خاطرات تلخ مردم غیرتمند ترک زبان که قلب تمامی ایرانیان را آزرده خاطر کرد زنده نشود.
وی افزود : بنابر درخواست های فراوان مردمی و البته احساس قلبی خود شایسته دیدم ، تذکر لازم را داده و توقع میرود پاسخ لازم را از آن مقام محترم در جهت برخورد با این بی اخلاقی شاهد و ناظر باشیم.