پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:17

بهسازی خیابان جانبازمحله پشت دادگستری پاوه /تقدیر اهالی محله از پرسنل خدوم شهرداری

بهسازی خیابان جانبازمحله پشت دادگستری پاوه /تقدیر اهالی محله از پرسنل خدوم شهرداری

به گزارش سلام پاوه : در پی درج درخواست و گلایمندی اهالی محله پشت دادگستری خیابان جانباز مبنی بر وضعیت نابسامان این خیابان و عدم حصول نتیجه از نامه نگاری به شهرداری و شورا در کانال تلگرامی سایت سلام پاوه (salampaveh@ ) پرسنل خدوم شهرداری در واحد نقلیه با حضور در محل در این ایام […]

به گزارش سلام پاوه : در پی درج درخواست و گلایمندی اهالی محله پشت دادگستری خیابان جانباز مبنی بر وضعیت نابسامان این خیابان و عدم حصول نتیجه از نامه نگاری به شهرداری و شورا در کانال تلگرامی سایت سلام پاوه (salampaveh@ ) پرسنل خدوم شهرداری در واحد نقلیه با حضور در محل در این ایام تعطیلات اقدام به بهسازی این محل کردند.

شوکت مرادی مسئول نقلیه واحد شهرداری پاوه در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت : خیابان پشت دادگستری (خیابان جانباز) یکی از خیابان های بود که مشکلات زیادی داشت که با همت شهرداری دیوار حایل دادگستری حدود یک متر دیوار چینی شد و بعد فنس کشی و خیابان زیر سازی شد جدول کشی آن نیز انجام گرفت و آبهای سطحی سر و سامان داده شد پله بندی کوچه مشرف به دادگاه کاملا به اتمام رسید و زیر سازی تیغه زنی غلطک کوبی آن کاملا انجام شده است و اقدامات بسیاری برای این محله و خیابان صورت گرفته است .

وی افزود : در سال گذشته حدود ده الی پانزده بار خیابان مذکور تیغه زنی و شن ریزی شده که اهالی محترم نیز بر این امر واقفند.

مسئول نقلیه شهرداری پاوه افزود : ورودی خیابان پشت دادگستری خود موضوع دیگر است که وردی آن زمین شخصی بوده و تا مشخص نشدن وضعیت ورودی آن قابل آسفالت نمی باشد.

مرادی سپس گفت : شهرداری جهت آسفالت هر کوچه و خیابان نیاز به همراهی و همیاری شهروندان را دارد که متاسفانه اهالی محترم این خیابان حاضر نیستند پیگر کار باشند و همیاری خود را پرداخت نمایند. و امروز به پاس احترام به مردم محله و وظیفه خود و سایت و کانال مردمی سلام پاوه  علی رغم تعطیلات و کنار خانواده بودن کارگران و نیرو های زحمتکش واحد نقلیه شهرداری باز هم تیغه زنی و بهسازی شد.

بر همین اساس جمعی از اهالی محله مذکور نیز در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه با پیامی از زحمات پرسنل خدوم شهرداری پاوه قدر دانی کردند.

متن پیام :

با سلام و عرض ادب و احترام
ضمن تشکر و سپاسگزاری از مدیریت محترم کانال سلام پاوه جهت اطلاع رسانی مشکلات همشهریان محترم؛

برخود لازم میدانیم از تلاش ها و زحمات بی دریغ کارگران زحمتکش و خدوم شهرداری که در این روز بارانی و تعطیل تاحدودی نسبت به تسطیح و بهسازی نسبی قسمتی از جاده خیابان جانباز، محله پشت دادگستری اقدام نمودند صمیمانه تشکر و سپاسگزارم کنیم
از درگاه ایزد منان برای همه آن عزیزان خدوم و زحمتکش سلامتی و توفیق خواهانیم.

از طرف جمعی از اهالی محله

خیابان جانباز پشت دادگستری قبل از بهسازی

خیابان جانباز در حال بهسازی و پس از بهسازی

2 پاسخ برای “بهسازی خیابان جانبازمحله پشت دادگستری پاوه /تقدیر اهالی محله از پرسنل خدوم شهرداری

  • کاروانچی در تاریخ فروردین 4, 1396 گفت:

    از مدیریت سایت خواهشمندم یه سر به این جاده که گفتین بزنن که ببینن چاله‌های ورودی این محله چقد عمق دارن.با ماشینم نیان که خدایی نخاسته مشکل فنی پیش بیاد براشون بعدش بیان مطالبو بنویسن.ممنون

  • همشهری در تاریخ فروردین 4, 1396 گفت:

    ای کاش هر ماه یک انتخاباتی برگزار می شد تا امورات سریع رفع و رجوع می شد !!!