ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:01

بارش بیش از ۲۵ سانتیمتر برف در محورهای مرزی بخش نوسود شهرستان پاوه/ عکس

بارش بیش از ۲۵ سانتیمتر برف در محورهای مرزی بخش نوسود شهرستان پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بارش سنگین برف در اولین روز بهار ۱۳۹۶ در محورهای بخش مرزی نوسود شهرستان پاوه خبر داد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در اولین روزهای فصل بهار شاهد بارش سنگین برف در محورهای مرزی […]

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بارش سنگین برف در اولین روز بهار ۱۳۹۶ در محورهای بخش مرزی نوسود شهرستان پاوه خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در اولین روزهای فصل بهار شاهد بارش سنگین برف در محورهای مرزی بخش نوسود شهرستان پاوه بودیم .

وی افزود : در محور سه راهی شهدای بخش نوسود شاهد بارش بیش از ۲۵ سانتیمتر برف هستیم که همچنان این بارشها ادامه دارد و تمامی عوامل راهداری شهرستان پاوه بشدت مشغول برف روبی و بازگشایی محور های مواصلاتی در این محور می باشند.

شهریاری با بیان اینکه در محور پاوه به روانسر نیز شاهد بارش بیش از ۱۲ سانتیمتر برف بوده ایم گفت : ماموران پرتلاش اداره راهداری در مسیر حضور دارند و مشغول برف روبی هستند.

وی از کلیه رانندگان و مسافران نوروزی خواست تجیهزات لازمه و معاینات فنی لازم را قبل از حرکت و مسافرت بررسی کنند که خدایی ناخواسته در مسیرهای برف گیر دچار مشکل نشوند.

گفتنی است میزان بارشهای نزولات آسمانی در سال زراعی جاری تا به این لحظه ۵۵۰ میلیمتر بوده است .

محورهای مرزی بخش نوسود و بارش برف سنگین

محور پاوه به روانسر