س 29 اسفند 1402 ساعت 14:28

گردشگران با سفر به شهر هزار ماسوله نوروز متفاوتی را تجربه خواهند کرد

گردشگران با سفر به شهر هزار ماسوله نوروز متفاوتی را تجربه خواهند کرد

به گزارش سلام پاوه : رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر پاوه با تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت از آمادگی مردم و مسئولان این شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: گردشگرانی که پاوه را برای ایام نوروز انتخاب می کنند، روزهای متفاوتی را در شهر هزار ماسوله تجربه خواهند کرد. […]

به گزارش سلام پاوه : رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر پاوه با تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت از آمادگی مردم و مسئولان این شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: گردشگرانی که پاوه را برای ایام نوروز انتخاب می کنند، روزهای متفاوتی را در شهر هزار ماسوله تجربه خواهند کرد.

آزاد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت از تمام هموطنان برای سفر به منطقه اورامانات و شهر پاوه افزود: مسافرانی که می خواهند تعطیلات امسال برایشان متفاوت، خاطره انگیز و نو باشد حتمآ مسافرت به شهرستان پاوه، به عنوان بهشت گمشده ایران را در برنامه مسافرت نوروزی خود داشته باشند.آزاد حسینی

وی اظهار کرد: از آنجایی که مسافران و گردشگران بیش از هر چیز به آب و هوا، فرهنگ و آداب و رسوم، طبیعت بکر، مکان های تاریخی، بافت شهرها، بوم گردی و بازارچه های مرزی مقصد خود علاقه مند هستند در این راستا شهرستان پاوه یکی از معدود شهرهای ایران است که تمام ظرفیت های مذکور را دارد و از هر لحاظ آماده استقبال از مهمانان و گردشگران است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر پاوه در ادامه با اشاره به اینکه تمهیدات لازم از سوی مسئولان برای اسکان مهمانان نوروزی اندیشیده شده است، گفت: با تلاش های فرمانداری و شهرداری و هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش و میراث فرهنگی چندین محل اقامت برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

حسینی در ادامه به مهمان نوازی و خونگرمی مردم منطقه پاوه و اورامانات اشاره کرد و گفت: مردم این دیار در مهمان نوازی شهره عام و خاص هستند و یکی از دلایل اینکه این منطقه به مقصد گردشگری تبدیل شده، وجود مردم با فرهنگ و مهمان نواز است.

او همچنین به معماری شهر که به صورت پلکانی است نیز به عنوان یکی از جاذبه های شهر پاوه نام برد و گفت: این معماری ویژه، چهره ای بسیار ماندگار از معماری شهری را در اذهان ثبت می کند.

شهر پاوه با حدود ۳۰ هزار تن جمعیت در حدود ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه و در دامنه کوه شاهو واقع شده است.

2 پاسخ برای “گردشگران با سفر به شهر هزار ماسوله نوروز متفاوتی را تجربه خواهند کرد

  • ناشناس در تاریخ فروردین 1, 1396 گفت:

    هزار ماسوله چیه.. بردارین این کلمه رو ازین شهر. .

  • paeman در تاریخ فروردین 1, 1396 گفت:

    اقای حسینی ماتوجاده گردشگری دره نیشه حای جای نشستن وفضای سبزی نداریم مهماناکجابشینن زحمت بکش پارکی توجاده دره نیشه درست کنین