چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 01:47

با استعفای سه عضو شورای اجرایی هلال احمر مخالفت کرد

با استعفای سه عضو شورای اجرایی هلال احمر مخالفت کرد

به گزارش سلام پاوه : سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با استعفای سه عضو شورای اجرایی هلال احمر این شهرستان مخالف کرد و استعفای آنها را نپذیرفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در پی تودیع سید مسعود حسینی رئیس جمعیت هلال احمر پاوه بدلایل غیر اداری و غیر فنی و اعمل فشارهای جانبی […]

به گزارش سلام پاوه : سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با استعفای سه عضو شورای اجرایی هلال احمر این شهرستان مخالف کرد و استعفای آنها را نپذیرفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در پی تودیع سید مسعود حسینی رئیس جمعیت هلال احمر پاوه بدلایل غیر اداری و غیر فنی و اعمل فشارهای جانبی سه تن از اعضای شورای اجرایی هلال احمر پاوه بدلیل بی توجهی مسئولان استانی به نظر آنان رسما استعفای کتبی خود را تحویل آقای امید زیبایی سرپرست این جمعیت دادند.

امید زیبایی سرپرست جمعیت هلال احمر پاوه نیز در نامه ای به شرح ذیل مخالفت خود را با استعفای آنان اعلام کرد:

اعضای محترم شورای اجرایی جمعیت هلال احمرشهرستان پاوه

سلام علیکم
با احترام، حضور فعال و ارزشمند آن بزرگواران در طول ۲ دوره عضویت در شورای اجرایی، تلاش ها و پیگیری های مستمر و همدلی خالصانه شما بر کسی پوشیده نیست ، هر چند گام نهادن در مسیر خیر اندیشی و خدمت برای کسب خشنودی خداوند انسانهای والا را از هرگونه تعریف و تمجید بی نیاز میکند، اینجانب به عنوان عضوی کوچک از مجموعه بزرگ هلال احمرقدر دان همت والایتان هستیم و ضمن اعلام عدم موافقت با استعفای آن بزرگواران نیز مستدعی است بیشتر از هر زمان دیگری بازوی توانا و گره گشای جمعیت هلال احمر شهرستان باشند . انشا الله

امید زیبایی/ سرپرست جمعیت هلال احمرشهرستان پاوه

 

یک پاسخ برای “با استعفای سه عضو شورای اجرایی هلال احمر مخالفت کرد

  • شهروند در تاریخ اسفند 30, 1395 گفت:

    ممنون ازآقای زیبایی که استعفا این بزرگواران قبول نکرد.انشاالله همه با هم این بزرگواران جواب کینه توزان را بدهند.مردم همه شما عزیزان را می بینند وانها راهم. انشاالله موفق باشید.