ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:10

آغاز ماراتن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پاوه /اسامی و عکس

آغاز ماراتن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پاوه /اسامی و عکس

به گزارش سلام پاوه : ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای پاوه همزمان با سراسر کشور صبح امروز در محل فرمانداری پاوه آغاز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : از امروز ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ لغایت ۶ فرودین ماه ۱۳۹۶ کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند با […]

به گزارش سلام پاوه : ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای پاوه همزمان با سراسر کشور صبح امروز در محل فرمانداری پاوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : از امروز ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ لغایت ۶ فرودین ماه ۱۳۹۶ کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند با حضور در فرمانداری پاوه در این مارتن برای دور پنجم شرکت کنند.

بر همین اساس از صبح امروز تا به الان نزدیک به شش نفر برای کاندیداتوری شورای شهر پاوه ثبت نام کرده اند بر همین اساس به ترتیب ثبت نام آقایان کیوان کیوان فر،لهون مرادی،کیهان محی الدین زاده،عادل کرمی،اسماعیل عبدی،مختار سلیمی،براخاص فتاحی, فرویدن رامین  تا به این لحظه ثبت نام کرده اند.

برای شهر بانه وره تا به این لحظه رزگار میرانی، عادل کریمی،عبدالغفار کریم زاده،جبار میرانی،فرزانه هدایتی،عیزت سهرابی،سعید الماسی راد،طارق بیابانی و خانم شرمین کریمی ثبت نام کرده اند.

برای شهر نودشه نیز تا به این لحظه طاهر کرد بهمن و مسلم مصری و مصطفی صفایی ثبت نام کرده اند.

با تشکر از آقای یاور اسکات مدیر پایگاه خبری هزارماسوله در ارسال تصاویر

استفاده از تصاویر و خبر فقط با ذکر منبع بلامانع است.

4 پاسخ برای “آغاز ماراتن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پاوه /اسامی و عکس

  • ئه مین در تاریخ فروردین 2, 1396 گفت:

    من از تمام دبیران و اندیشمندان و افراد فهیم که توانائی انجام این کار را دارند اما به نوعی خود را کنار کشیده اند متاسفم و خواهش می کنم که مانند گذشته اسوه و نمونه ای مفید برای ما باشند .

    برای بیشتر آنها متاسفم که با وجود اینکه خداوند به آنان نعمت مدیریت و فهم و درک و … فرماندهی یک مجموعه اجتماعی را داده ، اما از آن استفاده نمی کنند و عزلت نشینی و گوشه نشینی را انتخاب کرده اند .
    .
    بلا نسبت تمامی عزیزان و بزرگوارانی که تا کنون ثبت نام کرده اند و در حال ثبت نام هستند می خواهم به افراد فهیم مذکور عرض کنم که در نبود آنها …

    شاید امثال من کاندیدا بشوند و جای واقعی آنها را بگیرند … و ضرب المثل ( قیخا نه بی ده گانه ، که له شیر بیه بی بل قاسم به گ ) مصداق حال من و ما هائی مانند من شود .

    لطفا از خواب غفلت بیدار شوید و ما را با رفتار و کردار و اعمال خود فرماندهی و ساماندهی کنید .

    شما چه ثبت نام کنید و چه نکنید این انتخابات بوده و هست و خواهد بود
    لطفا اجتماع نیازمند ما را با وجود مبارکتان ، در این موقعیت بحرانی ، سر و سامانی نو ببخشید …و دیگر هیچ

  • ناشناس در تاریخ فروردین 1, 1396 گفت:

    لطفا عکس داوطلبان شهر بانه وره راهم بزارید

  • هیوا در تاریخ فروردین 1, 1396 گفت:

    با سلام به شخصه به هیچکدوم رای نمیدم مخصوصا شورای قبلی متاسفانه شهر من جای یه که فامیل و فامیل بازی تو همه جاش بیداد میکنه همه به فکر پر کردن جیب خودشونن شورای قبلی و دیدم نمیدونم شورای قبل با چه رویی دوباره اومده ثبت نام کنه حتی جواب ارباب رجوع به زور میدادن به درسته پاوه ای هستم ولی کاش یه دلسوز از زاهدان بیاد و ما بهش رای بدیم

  • ناشناس در تاریخ فروردین 1, 1396 گفت:

    سپاس مگر حاج اسماعیل شهرمان از این مشکلات نجات بدهد چون شورا قبلی کاری انجام ندادند مشاجره لفظی مقام اول داشت