ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:41

برپایی بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در بخش باینگان شهرستان پاوه

برپایی بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در بخش باینگان شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی از اجرای برنامه های  متنوع این نهاد در نوروز ۹۶ خبر داد. هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در نوروز امسال دو موزه روستایی یک موزه مردمشناسی و دو ورک شاپ صنایع دستی,برپا می شود. وی افزود:بزرگترین سیاه چادر غرب کشور نیز […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی از اجرای برنامه های  متنوع این نهاد در نوروز ۹۶ خبر داد.

هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در نوروز امسال دو موزه روستایی یک موزه مردمشناسی و دو ورک شاپ صنایع دستی,برپا می شود.

وی افزود:بزرگترین سیاه چادر غرب کشور نیز با اولین روز از آغاز سال نو برپا و همچنین نمایشگاه آثار هنری و فروشگاه و نمایشگاه نقاشی خط,در گالری موزه مردمشناسی همراه با چاپ دهها تخته بنر،چند هزار بروشور و نقشه راهنما افتتاح می شود.

شریفی گفت:برپایی کیوسک اطلاع رسانی با همکاری هلال احمر و اجرای برنامه های شاد ومتنوع در روستاهای هدف گردشگری و همچنین دعوت از تورها،پخش تیزرها و برنامه های تلویزیونی از دیگر برنامه های اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه می باشد.

 

2 پاسخ برای “برپایی بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در بخش باینگان شهرستان پاوه

  • شویسر در تاریخ فروردین 1, 1396 گفت:

    اقای گردشگری سپاس سیاه چادر غرب کشور درآمد ی برای افراد خاصی دارد بگذاردولت توجهی به این بخش دارد باقی مانده شامل افرادکمیته وبهزیستی ودرد جوان بیکار جای خودش

  • آریت در تاریخ اسفند 30, 1395 گفت:

    چاپ بنر تایثر بسزایی دارد ونقش اساسی انجام می دهد و بیشتری باید نصب شود در رابطه مکان زیارتی وگردشگری خصوصا آثار مرحوم خالو حسین چون تابلو فلزی این مسیر به آن صورت خوانا نمی باشدمسیر میگوری و…….