ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:07

برپایی سفره هفت سین و پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت عید نوروز۹۶

برپایی سفره هفت سین و پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت عید نوروز۹۶

به گزارش سلام پاوه:در واپسین روزهای سال جاری و به منظور گرامیداشت آئین باستانی نوروز، در شهر پاوه سفره هفت سین بر پا شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی‌محمد میری شهردار پاوه ضمن اعلام این خبر گفت:شهرداری پاوه بنا به سنت چند ساله به مناسبت عید نوروز و به منظور هرچه ملموس تر شدن آغاز […]

به گزارش سلام پاوه:در واپسین روزهای سال جاری و به منظور گرامیداشت آئین باستانی نوروز، در شهر پاوه سفره هفت سین بر پا شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی‌محمد میری شهردار پاوه ضمن اعلام این خبر گفت:شهرداری پاوه بنا به سنت چند ساله به مناسبت عید نوروز و به منظور هرچه ملموس تر شدن آغاز بهار و به رسم کهن این مرزوبوم،اقدام به برپایی سفره هفت‌سین که نماد شادی، طراوت و نشانه عید نوروز است،به صورت نمادین و به صورتی متفاوت از سالهای گذشته در پارک بلوار جانبازان نمود.

وی افزود:امیدواریم در بهار طبیعت که توأم با آغاز سال نو می باشد، بستر روزهای شاد و خاطرانگیزی برای شهروندان عزیز و میهمانان نوروزی فراهم شود.

این سفره هفت سین تا پایان تعطیلات عید در روز ۱۳ فروردین ماه در شهر پاوه در معرض دید همگان خواهد بود.

علی‌محمد میری شهردار پاوه با صدور پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ و بهار طبیعت را تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

«بسمه‌تعالی»
«اِعلَموا انَّ اللّهَ یحیی الاَرضَ بَعدَ مَوتها قَدًبَیّنا لَکُمُ الایاتِ لَعَلَّکُم تَعقِلوُنَ»

با سلام و احترام؛

سال ۱۳۹۵ را در حالی سپری کردیم که میهن و ملت عزیزمان با فراز و نشیب‌های بسیار روبرو شدند و قائدتا شهرداری هم از این شرایط مستثنی نبود، اما در پرتو الطاف و عنایت حضرت حق تعالی و مشارکت و همکاری شهروندان فهیم و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و صد البته همت نیروهای مخلص و خدوم، شهرداری پاوه با وجود مشکلات فراوان، سال ۱۳۹۵ را در راستای خدمت‌رسانی بهتر با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشت و یک بار دیگر ثابت کرد که « ایرانی» با تکیه بر آرمان‌های رفیعش «می‌تواند» و شهروندان فهیم، بزرگوار و قدرشناس پاوه از خدمات و تلاش‌های خدمتگزارانشان در شهرداری، در عرصه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

به خاطر طبیعت و مردمان فهیم شهر پاوه خدای مهربان را شاکر بوده و بر خود می‌بالم که در چنین بستری،خدمتگزاری صادق باشم و نوروز این عید باستانی و یادگار نیکوی اجدادمان را به چنین مردمانی صمیمانه تبریک بگویم.

شهروند فهیم پاوه عیدت مبارک.

همچنین عید نوروز را به مسئولین محترم و خدمت‌گزار، همکاران زحمت‌کش و ساعی خود در شهرداری و مهمانان عزیزی که تصمیم گرفتند عید نوروز را در کنار ما و در شهر زیبای ما سپری کنند تبریک عرض نموده و آرزو می‌کنم سالی مملو از موفقیت، سلامتی و سربلندی پیش رو داشته باشید.امید است با یاری خداوند متعال و همراهی شهروندان فهیم سال آتی سالی توأم با ثبت توفیقات بیشتر در ارائه خدمت به مردمان این دیار باشد.

علی‌محمد میری شهردار پاوه
۱۳۹۵/۱۲/۲۸

2 پاسخ برای “برپایی سفره هفت سین و پیام تبریک شهردار پاوه به مناسبت عید نوروز۹۶

  • شاره کم پاوه در تاریخ اسفند 30, 1395 گفت:

    باسلام وخسته نباشیدخدمت آقای صالحی وزربان عزیز،خسته نباشیدهم میگم خدمت آقای میری،به خطرسفره هفت سینی که درست کردن،خیلی قشنگه دست وه ش

  • حاتم حکیمی در تاریخ اسفند 29, 1395 گفت:

    با عرض سلام و ادب آغاز سال نو و بهار طبیعت برشما شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهروهمه ی خدمتگزارن صدیق و پرسنل و کارگران زحمت کش شهرداری و همه ی شهروندان فهیم و بردبارشهر پاوه مبارک باد .
    به امید سالی پر از موفقیت بهروزی و شاد کامی برای همه
    در پناه حق یا هو