پ 30 فروردین 1403 ساعت 04:38

پیام تبریک بخشدار و رئیس آموزش و پرورش نوسود به مناسبت آغاز سال نو

پیام تبریک بخشدار و رئیس آموزش و پرورش نوسود به مناسبت آغاز سال نو

به گزارش سلام پاوه : بخشدار و رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود در پیامی سال نو را تبریک گفتن متن پیام اینچنین است : یا مقلب قلب ما در دست توست یا محول حال ما سر مست توست کن تو تدبیری که لیل و نهار حال قلب ما شود همچون بهار فرا رسیدن سال […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار و رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود در پیامی سال نو را تبریک گفتن متن پیام اینچنین است :

یا مقلب قلب ما در دست توست
یا محول حال ما سر مست توست
کن تو تدبیری که لیل و نهار
حال قلب ما شود همچون بهار

فرا رسیدن سال نو همیشه یادأور تولدی دوباره ، سر آغاز شکفتن ،روییدن و سپاس پروردگاری است که دوباره زنده می کند و می آفریند و این پیام نوروزی است که همراه با طبیعت دوباره زاده شویم وآفریدگار را به شکرانه این نعمت الهی ستایش کنیم .

فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت نشانه قدرت لایزال الهی و نوید بخش سر زندگی ورویش جوانه های سبز امید و شروعی برتلاش نشاط وشادابی وزمینه ساز تحول وتازگی و آهنگ تولدی دوباره است تابا شمیم باد صبا طبیعت قبای سبز بر تن نماید وآدمی بابهره مندی از مواهب جهان هستی ،افکاری سازنده برای زیستن و شرایطی در خور انسانیت فراهم نماید .

نوروز ایرانی در دنیای پراز خشونت و افراطی گری امروز انسان را به اعتدال ،مهر ومحبت صفا وصمیمیت و صلح دوستی که از آموزهای دینی وتوصیه های پیامبر رحمت ومهربانی است فرا می خواند . اینجانبان سال نو را به تمام ایرانیان خاصتاً ملت شریف بخش نوسود ، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده وسالی سرشار از برکت ، موفقیت و معنویت را از خداوند سبحان برای همه مسئلت داریم.

سعدی مصطفی زاده                                          منصور وهابی
بخشدار نوسود                                رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود