ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:24

شهروندان مسئولیت پذیر و تلاش برای حفظ محیط زیست در شهر/عکس

شهروندان مسئولیت پذیر و تلاش برای حفظ محیط زیست در شهر/عکس

به گزارش سلام پاوه:چند ماه پیش شهرداری پاوه به دلیل تعریض جاده خیابان اصلی انقلاب اسلامی چند درخت تنومند و سرسبز را قطع کرد،امید می رفت که در زودترین زمان نسبت به کاشت درخت در مجاورت آنها اقدام نماید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ناصح محمودی فعال اجتماعی و محیط زیستی به همراه دختر خود و چند […]

به گزارش سلام پاوه:چند ماه پیش شهرداری پاوه به دلیل تعریض جاده خیابان اصلی انقلاب اسلامی چند درخت تنومند و سرسبز را قطع کرد،امید می رفت که در زودترین زمان نسبت به کاشت درخت در مجاورت آنها اقدام نماید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ناصح محمودی فعال اجتماعی و محیط زیستی به همراه دختر خود و چند شهروند مسئولیت پذیر در یک اقدام محیط زیستی قابل تقدیر اقدام به غرس چند نهال کاج در قسمت های تعبیه شده کنار بانک کشاورزی سابق نمودند و به نحوی مسئولیت شهروندی خود را ادا کردند.

ناصح محمودی به خبرنگار سلام پاوه گفت:ضمن انتقاد از شهرداری به دلیل بی توجهی به کاشت درخت در مکان مورد نظر انتظار می رفت پس از اصلاح و تعمیر خیابان اقدام به کاشت نهال جایگزین درخت های قبل میکردند که متاسفانه یا درختها را غرس نکردند یا اگر اقدام به این کار کردند،بدلیل بی توجهی و عدم نظارت،بیشتر آنها خشک شدند که می توان به نمونه های از این نوع درختان درخیابان اصلی روبروی ادارات برق و اداره راه و شهرسازی اشاره کرد.

محمودی افزود:در راستای ادای وظیفه شهروندی و کمک به شهرداری و فضای سبز،یکی از فرهنگیان شهرمان به همراه دختر خود و چند نفر دیگر از عابران اقدام به کاشت دونهال درخت سرو در روبروی مسجد شهداء نمودیم،که امید است با توجه شهرداری و مراعات شهروندان،تاثیر و لو کمی در سرسبزی و کاهش آلودگی دیداری شهرمان داشته باشند.

نکته جالب توجه این است که آقای محمودی این دو نهال را بعنوان یادبود دو فرزند دختر و پسر خود به نام آنها(لاوین وآژوان)نام گذاری نموده و متعهد گردیده تا با آبیاری و نظارت بر آنها ،رشد و بالندگی آنها را تضمین نماید.

امید است که نمونه شهروندان فهیم و فرهنگیان متعهد همچون آقای محمودی در جامعه بیشتر باشند تا شاهد شهر بهتر ازهرلحاظ باشیم.

2 پاسخ برای “شهروندان مسئولیت پذیر و تلاش برای حفظ محیط زیست در شهر/عکس

  • ساسان نقی زاده در تاریخ اسفند 28, 1395 گفت:

    هزاران بار تشکر از کاک ناصح محمودی و آفرین بر این حس شهروندی

  • فرهنگی در تاریخ اسفند 28, 1395 گفت:

    حرکت شایسته ی بهترین تقدیر است. موقعیکه عملکرد شهرداری پاوه رو در مقایسه با شهرداری سایر شهرها به سنجش میذاریم. مثل مقایسه فیل و فنجان است و تنها دلیلش نیروهای تحمیلی زباد به این ارگان و نبود نیروی متخصص در شهرداری پاوه ست.از لیسانس روانشناسی گرفته تا…. . بنظرم میاد اگه شهرداری یک ماه شهر رو بدست شهروندان بسپاره قطعا شهر از این وضعیتی که الان داره بهتر میشود.