پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:39

آغاز بکار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش منطقه نوسود

آغاز بکار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش منطقه نوسود

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت : ستاد اسکان میهمانان نوروزی مستقر در اداره آموزش و پرورش آماده پذیرایی میهمانان عزیز نوروزی است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : منصور وهابی ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بخاطر تجهیز ستادهای اسکان میهمانان نوروزی […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت : ستاد اسکان میهمانان نوروزی مستقر در اداره آموزش و پرورش آماده پذیرایی میهمانان عزیز نوروزی است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : منصور وهابی ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بخاطر تجهیز ستادهای اسکان میهمانان نوروزی این منطقه بیان داشت :که الحمد اله با تلاشهای صادقانه همکاران ، این منطقه جهت پذیرش میهمانان نوروزی با تجهیزات مناسب آمادگی کامل  را دارد .

وهابی خدمت به میهمانان عزیز و فرهنگی را سعادت بزرگ برای خود و مجموعه همکاران اعضای ستاد دانست و گفت : ۵ واحد آموزشی در شهر های نوسود و و نودشه جهت اسکان مسافران و میهمانان نوروزی تجهیزی شده است .

وی افزود : این واحد های آموزشی با ۳۲ اتاق و امکانات مورد نیاز در خدمت مسافران عزیز می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود اضافه کرد علاوه بر فضای آموزشی اختصاص یافته به ستاد اسکان در صورت نیاز سایر مدارس نیز در خدمت میهمانان محترم قرارخواهند گرفت .

گفتنی است ستاد مرکزی اسکان میهمانان نوروزی در شهر نوسود در میدان معلم ، اداره آموزش و پرورش با شماره تلفن ۴۶۴۲۲۵۱۷ و در شهر نودشه نمایندگی آموزش و پرورش  با شماره ۴۶۴۴۲۲۱۸ آماده پاسخگویی به میهمانان عزیز خواهند بود.