پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:59

قتل در ترکیه، دستگیری در پاوه

قتل در ترکیه، دستگیری در پاوه

به گزارش سلام پاوه : کرمانشاه – ایرنا – فرمانده انتظامی پاوه گفت: با هوشیاری پلیس این شهرستان قاتل فراری که در ترکیه مرتکب قتل شده بود، یکشنبه شب در پاوه دستگیر شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : سرهنگ پرویز اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا […]

به گزارش سلام پاوه : کرمانشاه – ایرنا – فرمانده انتظامی پاوه گفت: با هوشیاری پلیس این شهرستان قاتل فراری که در ترکیه مرتکب قتل شده بود، یکشنبه شب در پاوه دستگیر شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : سرهنگ پرویز اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد 23 ساله، اهل و ساکن روستای شمشیر پاوه که در ترکیه هموطن خود را بهسرهنگ اسدي قتل رسانده بود، توسط پلیس اینترپل تحت تعقیب بود.

وی اظهار کرد: این فرد همراه مقتول در یک کارگاه لوازم خانگی در ترکیه مشغول بکار بوده ولی به علت اختلاف همکار خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود.

وی اظهار کرد، روز گذشته این قضیه به پلیس شهرستان پاوه اعلام شد که بلافاصله با کار اطلاعاتی و شناسایی محل اختفای قاتل نسبت به دستگیری نامبرده اقدام شد و در اولین بازجویی ها به قتل اعتراف کرد.

وی افزود: قاتل برای مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.