ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:23

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای پاوه معرفی شدند

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای پاوه معرفی شدند

به گزارش سلام پاوه:اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در  شهرستان پاوه معرفی شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان پاوه از سوی هیئت ویژه نظارت بر انتخابات تعیین و معرفی شدند.بر همین اساس و طبق قانون تعداد ۱۴ نفز برای شهرستان پاوه به عنوان اعضای هیئات نظارت بر […]

به گزارش سلام پاوه:اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در  شهرستان پاوه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان پاوه از سوی هیئت ویژه نظارت بر انتخابات تعیین و معرفی شدند.بر همین اساس و طبق قانون تعداد ۱۴ نفز برای شهرستان پاوه به عنوان اعضای هیئات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا،انتخاب شدند که برای بخش مرکزی پاوه،نوسود و باینگان هر کدام سه نفر انتخاب و برای شهرستان نیز ۵ نفر انتخاب شدند.

برای بخش نوسود،آقایان:عزت سعیدی،دانا آذری و ابابکر محبی،برای بخش باینگانتیمور سعیدیانی،علی احسن رمضانی و کریم شاکری و برای بخش مرکزی پاوه نیز صباح لهونی،کمال حسنی و مختار رحمانیان انتخاب شدند.

همچنین آقایان محسن معاذی،وهبی احمدی،سابق حسینی،کیهان مرادی،و وهبی حمیدی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان پاوه را تشکیل میدهند که آقای محسن معاذی به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان پاوه انتخاب شد.

گفتنی است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در سراسر کشور برگزار می شود.