پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:44

روحیه خیرخواهانه فرهنگیان پاوه قابل تقدیر است

روحیه خیرخواهانه فرهنگیان پاوه قابل تقدیر است

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل موسسه خیریه قبا با تقدیر از فرهنگیان نیکوکار پاو گفت : روحیه خیرخواهانه فرهنگیان پاوه قابل تقدیر است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه قباء پاوه، با حضور در اداره آموزش و پرورش پاوه  و دیدار با مدیر این اداره از همکاری و […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل موسسه خیریه قبا با تقدیر از فرهنگیان نیکوکار پاو گفت : روحیه خیرخواهانه فرهنگیان پاوه قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه قباء پاوه، با حضور در اداره آموزش و پرورش پاوه  و دیدار با مدیر این اداره از همکاری و مساعدت فرهنگیان شهرستان با موسسه خیریه قباء تقدیر کردند.

در این دیدار، مدیر عامل موسسه خیریه قباء در سخنانی به رسالت موسسه اشاره کرد و گفت: موسسه خیریه قباء تنها موسسه ایی است که بصورت تخصصی بیشترین تمرکز خود را در حوزه علم و دانش قرار داده و کمک به طالبان علم و دانش را در اولویت برنامه هایش می باشد.

مصلح قادری با ارائه گزارشی از عملکرد موسسه خیریه قباء گفت: این موسسه در یکسال گذشته بسیار موفق عمل کرده و با توجه به نوپا بودن، توانسته است به اهداف تعریف شده در سال گذشته به خوبی دست پیدا کند؛ که این مهم ، بدون کمک خیرین عزیزی که بازوهای توانمند این موسسه هستند محقق نمی شد.

وی در ادامه روحیه خیرخواهانه فرهنگیان پاوه را قابل تقدیر دانست و گفت: ۲۵۰ نفر از فرهنگیان شاغل و ۳۴ نفر از بازنشستگان عزیز ماهیانه به تناسب توان خویش مبالغی را به این موسسه خیریه اهدآء می کنند.

قادری افزود: ما امروز خدمتتان آمده ایم تا ضمن تبریک سال نو، مراتب امتنان و تشکر خویش را از همکاری و مساعدت بی دریغ فرهنگیان عزیز پاوه به موسسه خیریه قباء اعلام داریم.

مدیرعامل موسسه خیریه قباء پاوه ادامه داد: فرهنگیان پاوه ماهیانه مبلغی بالغ بر ۱۸میلیون تومان به موسسات خیریه سطح شهرستان کمک می کنند و این حرکت مهم بدون هیچ هیاهو و کاملاً خیرخواهانه و محترمانه انجام می شود.

مصلح قادری ابراز امیدواری کرد با کمک بیش از پیش خیرین در سال آینده موسسه بتواند طلاب، دانش آموزان و دانشجویان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

سپس مدیر آموزش و پرورش پاوه در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت همه موسسات خیریه سطح شهرستان گفت : موسسه خیریه قباء اگرچه نوپاست اما به خوبی توانسته است در راستای رسالتش گام بردارد.

مختار برزگر فرد موسسه خیریه قباء را به نوعی همیار آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر دانش آموز یا دانشجویی از جهت وضعیت زندگی نگرانی نداشته باشد قطعاً با تمرکز بیشتری به تحصیل می پردازد.

وی فرهنگیان پاوه را انسانهایی به تمام معنی الگو نام برد و افزود: خدا را شاکریم که خدمتگزار قشری هستیم که در عرصه های مختلف الگو هستند.

در پایان این دیدار به نمایندگی از همه فرهنگیان عضو موسسه خیریه قباء، با اهداء لوح سپاس از کارکنان اداری آموزش و پرورش پاوه تقدیر شد.

گفتی است از سوی موسسه برای همه فرهنگیان عضو موسسه لوح سپاس و تشکر تهیه که از طریق مدیریت آموزش و پرورش  پاوه تقدیم آنها خواهد شد.

تجلیل از فرهنگیان پاوه