ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:51

امنیت و صلح پایدار نتیجه همدلی و همراهی مسئولین و مردم می باشد

امنیت و صلح پایدار نتیجه همدلی و همراهی مسئولین و مردم می باشد

به گزارش سلام پاوه:مشاور و معین استاندار کرمانشاه در اورامانات در حاشیه همایش صلح برای همه که در جوانرود با حضور اندیشمندان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزارشد در گفتگویی از بانیان این مراسم تقدیر و تشکر کرد و بیان نمود:با امنیتی که در کشور ما خاصتا اورامانات حاکم است انتظارمیرود مردم و مسئولین برای حفظ […]

به گزارش سلام پاوه:مشاور و معین استاندار کرمانشاه در اورامانات در حاشیه همایش صلح برای همه که در جوانرود با حضور اندیشمندان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزارشد در گفتگویی از بانیان این مراسم تقدیر و تشکر کرد و بیان نمود:با امنیتی که در کشور ما خاصتا اورامانات حاکم است انتظارمیرود مردم و مسئولین برای حفظ صلح پایدار در منطقه تلاش نمایند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید علاءالدین حیدری صلح را گوهر گمشده ما مسلمانان در قرن حاضر دانست و گفت:باید همه ما در تلاش باشیم که این گوهر به خانه بازگردد چرا که اسلام دین صلح و دوستی است و هیچگاه هیچ مسلمانی به خشونت توصیه نشده است.همزیستی مسالمت آمیز و برادرانه مسلمانان در ایران و استان کرمانشاه نشان از عمق فهم و درک متفابل مردم ما دارد.

مشاور استاندار کرمانشاه تصریح کرد:امنیت و صلح پایدار نتیجه همدلی و همراهی مسئولین و مردم می باشد که لازم است تقویت گردد و ما امیدواریم در سایه این فهم متقابل به نتایج بهتری برسیم.

حیدری خاطر نشان کرد:دولت تدبیر و امید با رویکردی اعتدالی در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برادری و وحدت اسلامی قدمهای بسیار موثری برداشته است.

سید علاءالدین حیدری در پایان بیان کرد ما اهل سنت ایران در سایه منویات رهبری در مورد کرامت بزرگان اهل سنت و تقبیح توهین به بزرگان ما و نیز توجه ویژه دکتر روحانی به مقوله وحدت اسلامی و حقوق شهروندی امیدوارانه در کنار ملت بزرگ ایران به آینده ای بسیار روشن تر برای ایران اسلامی هستیم.