ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:51

زمان معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام شد

زمان معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش سلام پاوه : زمان معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و بر اساس اخبار واصله ، یکشنبه ۲۲ اسفندماه آیین تکریم ومعارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ ابراهیم رحیمی زنگنه و حجت الاسلام رحیم جعفری در تالار انتظار […]

به گزارش سلام پاوه : زمان معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و بر اساس اخبار واصله ، یکشنبه ۲۲ اسفندماه آیین تکریم ومعارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ ابراهیم رحیمی زنگنه و حجت الاسلام رحیم جعفری در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.

پس از استعفای ابراهیم رحیمی زنگنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود مخالفت نمایندگان استان، حجت الاسلام رحیم جعفری را به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی نمود.

این مراسم یک بار پیش از این قرار بود در تاریخ ۹ اسفند ماه سالجاری برگزار گردد اما به علت اعتراض نمایندگان استان کرمانشاه مبنی بر غیر بومی بودن مدیر جدید، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تکریم و معارفه را با وجود سفر معاون وزیر به استان و تنها به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به تعویق انداخت.