ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:22

توافق مشروط شورا و شهرداری با مسئولان شبکه بهداشت برای ادامه ساخت کلینیک

توافق مشروط شورا و شهرداری با مسئولان شبکه بهداشت برای ادامه ساخت کلینیک

به گزارش سلام پاوه : پس از ورود حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه و با حضور فرماندار و نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر میربهاری و اعضای شورا و مسئولان شبکه بهداشت و درمان پاوه توافق مشروطی برای ادامه ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه صورت گرفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس […]

به گزارش سلام پاوه : پس از ورود حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه و با حضور فرماندار و نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر میربهاری و اعضای شورا و مسئولان شبکه بهداشت و درمان پاوه توافق مشروطی برای ادامه ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس متوقف شدن عملیات ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه در روز گذشته نماینده دانشگاه علوم پزشکی امروز در پاوه حاضر شد و با ورود امام جمعه پاوه به این موضوع جلسه فوق العاده ای با حضور فرماندار ، بخشدار مرکزی اعضای شورای اسلامی شهر پاوه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان پاوه و دکتر میربهاری نماینده دانشگاه علوم پزشکی پس از نماز جمعه در محل مسجد جامع پاوه برگزار شد.

 این نشست و پس از مطرح شدن مباحث مختلف و با ارائه راهکار هایی و مطرح شدن دلایل جلوگیری از ساخت این کلینیک که ناشی از نداشتن پارکینگ و عوارض و … بود . پس از اعلام حمایت ماموستا قادری و فرماندار و توافق اعضای شورا و نماینده دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت پاوه توافقاتی فوری برای حل مشکل صورت گرفت.

پس از بازدید میدانی از پروژه متن پیش نویس توافقنامه ای مشروط ما بین شبکه بهداشت و شورای شهر پاوه توسط فرماندار تدوین و تنظیم شد و طرفین برای ادامه ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه به توافق مشروطی رسیدند.

لازم بذکر است از مهمترین اختلافات فی مابین بحث در نظر گرفتن پارکینگ و عوارض بود که مسئولان شبکه بهداشت اعلام کردند زمینی برای پارکینگ در نظر گرفته اند و حاضر به پرداخت ۳۰ میلیون تومان عوارض نیز می باشند.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در روز گذشته با انتقاد از جلوگیری از ساخت کلینیک خواستار برپایی جلسه ای فوق العاده برای رفع مشکل کلینیک و توافق برای این خواسته عمومی شده بود که خوشبختانه این مهم امروز صورت گرفت و امیدواریم شبکه بهداشت و اعضای شورا بتوانند بصورت قانونمند هر چه سریعتر این پروژه را به بهره برداری برسانند.

2 پاسخ برای “توافق مشروط شورا و شهرداری با مسئولان شبکه بهداشت برای ادامه ساخت کلینیک

  • همشهری منصف در تاریخ اسفند 20, 1395 گفت:

    وقتی شورا برای ساخت یک کلینیک چنین کارشکنی می کند چرا ادعای خدمت به همشهریان را به یدک می کشند همه می دانند چه رئیس قبلی شبکه و بیماستان جناب آقایان ولدبیگی و عزیزی و چه خدمین کنونی نهایت تلاش برای افزودن پارکینک در همکف یا حداقل طبقه زیرین کلینیک را کرده اند کرمانشاه موافقت نکرده اینان چه گناهی دارن !!! نماینده محترم هم در جلسه فرمانداری بر حل این موضوع اصرار داشتند که آقایان شورا برای سرپوش گذاشتن به کم کاری خود آن غوغا را برپا کردند

  • فرهنگی در تاریخ اسفند 20, 1395 گفت:

    فرماندار بادرایت ودلسوز با عرض سلام بنده به عنوان شهرونده پاوه ای بنا بر وظیفه شرعی خدمت شما عرض کنم در سیتم اداری بایدمعذرت وسایر …………در برنامه کاری نباشد چون زحمات شما وحتی مسولین استان که امکان دارد از معضل شهر بی خبر باشند به هدر می رود فرماندار است که کم کاری وسهل انگاری وسایر موارد رخ می دهد لازم منعکس نماید واز طرف دیگر سکوت به صلاح آبادانی شهر نیست همت جنابعالی می طلبد وجای تشکر دارد از حاج ما موستا که به فکر شهروندان است و ایشان وظیفه شرعی خودرا انجام می دهد ونشان دلسوزی اوست نه امروز بلکه روزها دیگر وسالها دیگر زحمت کشید پس تندرست باشند