ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:47

حضور پژوهشگری از پاوه به عنوان مهمان ویژه در کنگره ملی زنان موفق ایران

حضور پژوهشگری از پاوه به عنوان مهمان ویژه در کنگره ملی زنان موفق ایران

به گزارش سلام پاوه:سعید احمدی فرهنگی و پژوهشگر شهرستان پاوه و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کرمانشاه و انجمن روانشناسی تربیتی ایران به عنوان مهمان ویژه و داور و عضو هیئت رییسه پنل تخصصی بررسی مقالات برگزیده در کنگره ملی زنان موفق ایران که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد،حضور یافت. به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه:سعید احمدی فرهنگی و پژوهشگر شهرستان پاوه و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کرمانشاه و انجمن روانشناسی تربیتی ایران به عنوان مهمان ویژه و داور و عضو هیئت رییسه پنل تخصصی بررسی مقالات برگزیده در کنگره ملی زنان موفق ایران که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد،حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این کنگره با هدف بهره مندی جامعه از سرمایه های انسانی بانوان توانمند درفرایند توسعه پایدار و متوازن با رویکرد اندیشه های اسلامی برای اعتلا و سربلندی کشور با حضور زنان موفق ایران در عرصه های مدیریتی، اجتماعی، سیاسی و … برگزار شد.بیش از ده پنل در حوزه های مختلف به ویژه ارایه راه کارهای توانمندسازی زنان در محیط کار و عوامل مؤثر در موفقیت زنان در عرصه های مدیریتی با حضور اندیشمندان این حوزه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

از مهمانان ویژه، سخنرانان و حاضرین در جلسه افتتاحیه و پنلهای اختصاصی می توان به حضور خانم استرکوئیش لاروش نماینده سازمان یونسکو از کشور هلند، علی ربیعی وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی،محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان،شکوه نوابی نژاد رییس انجمن ایرانی مطالعات زنان،مشاورین زنان وزاری دولت و جمعی از هنرمندان کشور از جمله شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، مرجانه گلچین و … اشاره کرد.

گفتنی است نخستین کنگره ملی زنان موفق ایران روز دوشنبه ۱۶ اسفند در سالن همایشهای دانشگاه شهید بهشتی با حضور سعید احمدی و بیش از یکهزار از بانوان فرهیخته کشور از سی و یک استان کشور برگزار شد.

2 پاسخ برای “حضور پژوهشگری از پاوه به عنوان مهمان ویژه در کنگره ملی زنان موفق ایران

  • unknown در تاریخ اردیبهشت 11, 1396 گفت:

    اقای احمدی واقعا باعث افتخارن . تلاششون ، اخلاقشون ، علم و شخصیتشون . همگی قابل تحسینه . با اروزی موفقیت و سلامتی و پیشرفت و ترقی روز افزون برای اقای احمدی عزیز .

  • حسن ساعدی در تاریخ اسفند 20, 1395 گفت:

    ریزو سلاوی تایبه تیم هه یه بو اوستادی خوشه ویست کاک سه عیدی به ریز
    مایه ئه وپه ری شانازیه بو نه ته وه که مان
    هیوادارم له ته واوی بواره کانی ژیانتا هه ر به سه ربه رزی بژیت
    به راستی شانازیت پی ده که م سه رکه و تو بیت