س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 09:56

توزیع اقلام و کمکهای نقدی و غیر نقدی بین مددجویان این موسسه در پاوه

توزیع اقلام و کمکهای نقدی و غیر نقدی بین مددجویان این موسسه در پاوه

به گزارش سلام پاوه:عضو هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه از توزیع اقلام و کمکهای نقدی و غیر نفدی به مددجویان این موسسه خبر داد. اقبال لطفی پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:در راستای کمکهای نقدی و غیر نقدی موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی شهرستان پاوه به مددجویان تحت پوشش […]

به گزارش سلام پاوه:عضو هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه از توزیع اقلام و کمکهای نقدی و غیر نفدی به مددجویان این موسسه خبر داد.

اقبال لطفی پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:در راستای کمکهای نقدی و غیر نقدی موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی شهرستان پاوه به مددجویان تحت پوشش خود از تاریخ ۱۷ اسفند لغایت ۱۹ اسفند ماه ۹۵ به مدت سه روز در محل توزیع همیشگی آن واقع در سه راهی ارشاد جنب فرمانداری پاوه است مقادیر قابل توجه ای کالا در بین مددجویان موسسه توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات موسسه صلاح الدین ایوبی پاوه در این روزهای پایانی سال گفت:پرداخت عیدی پایان سال بالغ بر۶میلیون تومان,سبد غذایی به تمام خانوارها که شامل:برنج،مرغ،کنسرو،روغن،قند،شکر،چای و انواع شوینده ها با مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیون تومان,کمک به تعداد۱۲۰ نفر ایتام به مبلغ ۱۲ میلیون تومان که به صورت ماهیانه از جمله این اقدامات است.

لطفی پور در پایان ضمن تقدیر از خیرین نیکوکار شهرستان پاوه افزود:تمامی این هزینه ها از طریق جذب کمکهای خیرین محترم منطقه علی الخصوص کمکهای مستمر و ماهیانه فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه و صندوقهای جمع آوری خیرات و نذورات سطح شهرستان می باشد که جا دارد در اینجا از تمام خیرین عزیز که ما را در این امر خیر کمک نموده تشکر و قدردانی کنیم.

گفتنی است که موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی یکی از موسسه های خیریه ای است که با شناسایی افراد نیازمند و کم درآمد تعداد ۴۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ به ۱۲۰۰ نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.