ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:53

اکران فیلم کمدی،” خوب،بد،جلف”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم کمدی،” خوب،بد،جلف”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:اکران فیلم کمدی،”خوب،بد،جلف”از روز شنبه ۲۱ اسفند لغایت ۱۱ فروردین در ساعت ۲۱ و در یک سانس در سینما فرهنگ پاوه اکران می شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فیلم”خوب،بد،جلف”اولین ساخته پیمان قاسم خانی یک کمدی اکشن است،.وی یکی از فیلمنامه نویس های مطرح سینما و تلوزیون ایران می باشد که پیش از […]

به گزارش سلام پاوه:اکران فیلم کمدی،”خوب،بد،جلف”از روز شنبه ۲۱ اسفند لغایت ۱۱ فروردین در ساعت ۲۱ و در یک سانس در سینما فرهنگ پاوه اکران می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فیلم”خوب،بد،جلف”اولین ساخته پیمان قاسم خانی یک کمدی اکشن است،.وی یکی از فیلمنامه نویس های مطرح سینما و تلوزیون ایران می باشد که پیش از این نویسندگی فیلم های”مارمولک”طبقه حساس”ورود آقایان ممنوع”سن پترزبورگ” مکس”و … را برعهده داشته است.پیمان قاسم خانی درباره صحنه های اکشن فیلم گفته است:در فیلم صحنه‌های اکشنی خواهیم داشت که نمو‌نه‌ی آن در سینمای ایران کمتر دیده شده است و به همین دلیل دهقان محمدی به عنوان کارگردان دوم برای صحنه‌های اکشن در این پروژه همکاری خواهد کرد.

فیلم داستان این فیلم بعد از شهرت پژمان جمشیدی روایت می شود.جایی که تهیه کننده ای با بازی ویشکا آسایش قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند.

نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی پیمان قاسم خانی و به تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری و با بازی بازیگرانی چون  حمید فرخ نژاد،پژمان جمشیدی،سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی و با حضور مجید مظفری و رضا رویگری در ان نقش افرینی می کنند.

خلاصه داستان خوب بد جلف،در مورد این است که یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

امیر مهدی ژوله نویسنده طنز است که اولین حضور سینمایی خود را در فیلم «خوب،بد،جلف» تجربه می کند که درباره بازیگری خود در فیلم گفته است:” اگر هم در استندآپ کمدی های«خندوانه»موفق بودم به این دلیل است که آنجا توانستم از توانایی نوشتن بهره بگیرم،نه از توانایی بازیگری.در واقع پیمان قاسم خانی با من تماس گرفت و گفت نقشی هست که خیلی شبیه توست. گفتم از چه نظر شبیه من است؟جواب داد آدم قالتاقی است که خیلی خوب ادای آدم مظلوم ها را در می آورد! با همین حرف ها حضور در فیلمش را قبول کردم”