ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:21

بازارچه مرزی شماره دو پاوه آماده استقبال از مهمانان نوروزی/گزارش تصویری

بازارچه مرزی شماره دو پاوه آماده استقبال از مهمانان نوروزی/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:شهرستان پاوه با داشتن مناطق دیدنی و طبیعی بکر و زیبا،تنوع اقلیمی،روستاهای زیبا،چشمه‌های خروشان،آرامگاه کوسه هجیج و وجود بازارچه های مرزی از جمله بازار چه مرزی شمار دو پاوه با کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب به استقبال مهمانان نوروزی می رود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بازارچه مرزی شماره دو پاوه که با […]

به گزارش سلام پاوه:شهرستان پاوه با داشتن مناطق دیدنی و طبیعی بکر و زیبا،تنوع اقلیمی،روستاهای زیبا،چشمه‌های خروشان،آرامگاه کوسه هجیج و وجود بازارچه های مرزی از جمله بازار چه مرزی شمار دو پاوه با کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب به استقبال مهمانان نوروزی می رود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بازارچه مرزی شماره دو پاوه که با تلاش شهردار دلسوز و ساعی و مسئولین و علی الخصوص حاج محمد ابراهیمی و هیئت امنای پرتلاش آن در سال گذشته روند روبه رشدی را طی کرده است،این بازارچه تکمیل و بازاریان در آن حضور یافتند،این روزها با بهترین کالاها و اجناس مرغوب با قیمت مناسب پذیرای مهمانان نوروزی و آماده ارائه خدمات به همشهریان است.این بازارچه با داشتن ۱۸۸ غرفه و پارکینگ مناسب و نزدیک بودن به مسیر اصلی و هتل و پارک موقعیت بسیار مناسبی برای یک خرید مناسب برای شهروندان و مهمانان نوروزی است.

در این بازارچه شکیل و زیبا کالاهای وارداتی بازارچه کوله بری شوشمی با نازلترین قیمت در سطح استان ارائه می شود و گردشگران و مهمانان نوروزی پس از مشاهده طبیعت بکر منطقه و استفاده از جاذبه های زیبای این منطقه از جمله سد داریان،دریاچه دو آب،چشمه بل و دیدن روستاهای زیبای گردشگری از جمله خانقاه،هجیج و شمشیر و لذت بردن از مهمان نوازی مردمان خونگرم شهرستان پاوه می توانند با حضور در بازارچه مرزی شماره دو پاوه یک خرید خوب و با کیفیت و قیمت مناسب را تجربه کنند.

گفتنی است شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان  کرمانشاه قرار دارد و شامل سه بخش مرکزی، باینگان و نوسود است که در هرسه بخش آن شاهد جاذبه های دیدنی طبیعی می باشیم.

تصاویری از غرفه ها و بازارچه مرزی شماره دو پاوه

2 پاسخ برای “بازارچه مرزی شماره دو پاوه آماده استقبال از مهمانان نوروزی/گزارش تصویری

  • امید در تاریخ اسفند 19, 1395 گفت:

    باسلام خدمت شما دوستان وخسته نباشید
    کاک فرهاد چه فایده بزار بازارچه خوبی داشته باشیم وارزان وقتی که پاسگاه شمشیر اجازه نمیده هیچ وسیله ای از پاوه بره بیرون
    اگر میشه اونجارو پیُگیری کنید

  • کاوە یزدانبخش در تاریخ اسفند 19, 1395 گفت:

    سلام خدمت سلام پاوه
    ضمن تشکر از اطلاع رسانی، از مکانهایی که لوازم برقی و خانگی دارند بیشتر بزارید برای مسافرین نوروزی که اکثرا سراغ چنین جاهایی را میگیرند، امیدوارم با هماهنگی مسئولین زیربط همه این صنف در یک مکان مشخص فعالیت کنند