ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:59

امام جمعه پاوه درگذشت ماموستا مجتهدی را تسلیت گفت

امام جمعه پاوه درگذشت ماموستا مجتهدی را تسلیت گفت

به گزارش سلام پاوه : در پی درگذشت جناب ماموستا حسام‌الدین مجتهدی، نماینده‌ی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه‌ی سنندج ؛ ماموستا ملا قادر قادری در پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفتند. متن پیام در ادامه آمده است. به گزارش سلام پاوه روابط عمومي دفتر امام جمعه پاوه: ، ماموستا ملاقادر قادری روز […]

به گزارش سلام پاوه : در پی درگذشت جناب ماموستا حسام‌الدین مجتهدی، نماینده‌ی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه‌ی سنندج ؛ ماموستا ملا قادر قادری در پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

متن پیام در ادامه آمده است.

به گزارش سلام پاوه روابط عمومي دفتر امام جمعه پاوه: ، ماموستا ملاقادر قادری روز شنبه (6 اردیبهشت ماه) در پیامی درگذشت جناب ماموستا حسام‌الدین مجتهدی، نماینده‌ی مجلس خبرگان امام جمعه پاوهرهبری و امام جمعه‌ی سنندج را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

درگذشت عالم جلیل القدر و وارسته جناب «حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی » امام جمعه فقید سنندج و نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری که از روحانیون باسابقه و فقیه و از خانواده های اصیل علم و فقاهت کردستان بود موجب تاسف وتاثر گردید.

اینجانب فقدان جبران ناپذیر این عالم ربانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بیت بزرگوار مجتهدی ؛ عموم مردم فهیم و قدرشناس کردستان و جامعه روحانیت معزز کردستان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان ، صبر جزیل مسئلت می‌ نمایم.

قادری – امام جمعه پاوه

2 پاسخ برای “امام جمعه پاوه درگذشت ماموستا مجتهدی را تسلیت گفت

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 8, 1393 گفت:

    سم الله الرحمن الرحیم

    انالله و انا الیه راجعون

    انا للّه و انا الیه راجعون

    درگذشت جناب ماموستا حسام‌الدین مجتهدی عالم بزرگوار و نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اهل سنت سنندج موجب تاثر گردید.

    اینجانب از طرف خود به مردم مومن و انقلابی استان کردستان و همچنین به شاگردان و بازماندگان و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.واز خداوند متعال برای آن فقد سعید علّو درجات و برای بازماندگان ، صبر جزیل مسئلت می نمایم .
    ادریس رحمانی از روحانیون بخش باینگان

    آنچه از آن مرحوم باقی مانده است پیام اتحاد و تقریب میان مذاهب اسلامی و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که انشاله شاگردان و دوستادارن آن مرحوم راه ایشان را ادامه خواهند داد.
    ادریس رحمانی از روحانیون بخش باینگان

  • مـؤســسه قــرآنــی إقـــــــــرأ در تاریخ اردیبهشت 7, 1393 گفت:

    سلام علیکم
    با ذکر منبع خبر پست شد.
    اجرکم عندالله تعالی