س 28 فروردین 1403 ساعت 16:34

جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی با ادارت ذیربط برگزار شد/عکس

جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی با ادارت ذیربط برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی ۹۶ با حضور مدیر،معاون و کارشاناسان آموزش و پرورش پاوه و روسا و نمایندگانی از ادارات کمیته امداد حضرت امام(ره)،شهرداری و شورای اسلامی شهر،نیروی انتظامی،بسیج، هلال احمر و فوریت های پزشکی در دفتر مدیریت اداره برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی ۹۶ با حضور مدیر،معاون و کارشاناسان آموزش و پرورش پاوه و روسا و نمایندگانی از ادارات کمیته امداد حضرت امام(ره)،شهرداری و شورای اسلامی شهر،نیروی انتظامی،بسیج، هلال احمر و فوریت های پزشکی در دفتر مدیریت اداره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تبریک پیشاپیش حلول رستاخیز طبیعت و آرزوی تحول حال و قال برای حاضرین در این جلسه گفت:هدف از تشکیل این جلسه ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با ادارات و نهادهایی است که در راستای اجرای بهینه طرح اسکان مهمانان نوروزی به حمایت و همراهی آنان نیازمندیم.

مختار برزگرفرد ضمن اعلام آمادگی کامل برای اسکان مهمانان نوروزی،پایگاه اصلی پذیرش مهمانان نوروزی را کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان معرفی کرد و افزود:مدارس حضرت خدیجه،شهید باهنر،شهدای هشتم آبان،نمونه دولتی اورامان،معلم،طلوع و هنرستان استقلال آمادگی لازم را جهت اسکان مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور دارند.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد اسکان مهمانان نوروزی از نیروهای توانمند و شایسته آموزش و پرورش پاوه هستند بر لزوم خوش خلقی و برخورد مناسب در هر شرایطی با مهمانانی که وارد شهر می شوند تاکید کرد.

برزگرفرد ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی ادارات با ستاد اسکان مهمانان نوروزی در سالهای گذشته، خواستار همراهی و همکاری بیشتر درجهت فراهم نمودن شرایط مناسب برای اقامت مهمانان شهرستان در ایام تعطیلات نوروز شد.

مدیر آموزش و پرورش پاوه با اشاره به کتاب هفت عادت مردان بزرگ، برنده برنده اندیشیدن و بکارگیری اصل سنرژیسم گروهی را برای دستیابی به توسعه و موفقیت در هر جامعه ای را ضرورت غیرقابل انکار دانست و در خاتمه تاکید نمود: برای اجرای مناسب طرح اسکان مهمانان نوروزی لازم است تمامی ادارت و نهادهای ذیربط با روحیه جمعی و تعاون فعالیت نموده و برنده برنده اندیشیدن و اصل سنرژیسم گروهی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

در ادامه معاون پشتیبانی و کارشناسان حراست،خدمات و بازرسی هریک در سخنانی ضمن تشریح وظایف ادارات حاضر در جلسه،به معرفی مدارس و اعضای ستاد اسکان پراختند و توصیه های لازم را در این راستا یادآور شدند.