ج 31 فروردین 1403 ساعت 20:46

همایش ترویج ازدواج سالم و پایدار در پاوه برگزار شد/عکس

همایش ترویج ازدواج سالم و پایدار در پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:همایش ترویج ازدواج سالم در راستای تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج سالم و پایداردر شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:در ابتدای این همایش رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه موفقیت در هر نوع مشارکتی از جمله ازدواج را مستلزم تعامل و دوستی دوطرفه دانست.   […]

به گزارش سلام پاوه:همایش ترویج ازدواج سالم در راستای تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج سالم و پایداردر شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:در ابتدای این همایش رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه موفقیت در هر نوع مشارکتی از جمله ازدواج را مستلزم تعامل و دوستی دوطرفه دانست.هوشیار بهشتی زاده

 

هوشیار بهشتی زاده به بعضی از عادات و رفتارهای مخرب در زندگی مشترک افراد اشاره کرد و گفت: گلایه، عیب جویی، تهدید، سرزنش، تنبیه و نق زدن از جمله این عادات هستند.

 

وی جایگزینی عادات و رفتارهایی همچون حمایت، تشویق، احترام، پذیرش و گفت و گو را به جای عادات مخرب در تداوم تقویت یک زندگی مشترک و شیرین مهم و حائز اهمیت دانست.

 

در ادامه معاون فرماندار پاوه ازدواج را راهی مطمئن برای تأمین آرامش و آسایش جامعه و رفاه برای بشر عنوان کرد و تسهیل در ازدواج جوانان را اجرای امر و دستور الهی دانست و گفت: ازدواج یکی از عوامل مهم در کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

 

سید نجیب میرانی،مهیا کردن زمینه و شرایط ازدواج را از وظایف آحاد جامعه از جمله والدین و به ویژه مسئولان بانکها دانست و گفت: همه باید با همکاری و همدلی زمینه تسهیل ازدواجی آسان را برای جوانان فراهم کنیم.

 

خبرنگار: محمد هادی زامیاد

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “همایش ترویج ازدواج سالم و پایدار در پاوه برگزار شد/عکس

  • ئه مین در تاریخ اسفند 20, 1395 گفت:

    لطفا دولت و حکومت بجای وعده و وعید پوچ و توخالی که سالها است به جوانان از سن ازدواج عبور کرده می دهد …

    زمینه کار و اشتغال را برای آنها و جوانان و نیروی بیکار و جویای کار فراهم کند

    بقیه اش خود به خود حل می شود

    باور ندارید یک بار امتحان کنید