ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:50

علاءالدین حیدری مشاور استاندار کرمانشاه در منطقه اورامانات شد

علاءالدین حیدری مشاور استاندار کرمانشاه در منطقه اورامانات شد

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه طی حکمی علاءالدین حیدری را به عنوان مشاور استاندار و معین شهرستانهای پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی منصوب کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در حکم استاندار خطاب به آقای حیدری آماده است : با توجه به تعهد دینی و اخلاقی  و سوابق کاری و مدیریتی خوبی که دارید و نیز […]

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه طی حکمی علاءالدین حیدری را به عنوان مشاور استاندار و معین شهرستانهای پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در حکم استاندار خطاب به آقای حیدری آماده است :

با توجه به تعهد دینی و اخلاقی  و سوابق کاری و مدیریتی خوبی که دارید و نیز با نظر به اهمیت پیگیری امور اجرایی منطقه اورامانات به موجب این ابلاغ جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان”مشاور استاندار و معین شهرستانهای پاوه،جوانرود،ثلالث باباجانی و روانسر منصوب میکنم.

امید است با توکل به خداوند متعال و با هماهنگی فرمانداران محترم این مناطق و معاونین و مدیران استانداری در این امر مهم موفق باشید.

همچنین در احکام جداگانه ای استاندار کرمانشاه مهدی فتاحیان به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان،اردشیر رستمی به عنوان مشاور استاندار و معین شهرستان های قصرشیرین،سرپل ذهاب،گیلانغرب،اسلام آبادغرب و دالاهو و عبدالرضا شعبانی به سمت مشاور استاندار در امور اجتماعی و رمضان دهنوی با حفظ سمت مشاور استاندار به عنوان معین شهرستان های کنگاور،صحنه،سنقروکلیایی و هرسین منصوب شده اند.

گفتنی است در ماه گذشته حکم علاء الدین حیدری به عنوان بخشدار شهرشاهو توسط استاندار کرمانشاه صادر شده بود که بنا بر فشارهای خارج از مجموعه استانداری حکم وی اجرایی نشد.

یک پاسخ برای “علاءالدین حیدری مشاور استاندار کرمانشاه در منطقه اورامانات شد

  • ویسمرادی در تاریخ اسفند 17, 1395 گفت:

    جناب آقای سید علاءالدین حیدری
    نویدمسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرتعالی را به سمت مشاور استاندار و معین شهرستان های اورامانات تبریک وتهنیت عرض می نمایم.
    ازدرگاه ایزدمنان مزید توفیقات برای خدمتی سرشارازشورونشاط ومملو از توکل الهی درجهت رشدوشکوفایی خطه ی سرسبز اورامانات را مسالت دارم.