پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:58

یک کشته و چهار مجروح در حادثه رانندگی محور پاوه به روستای شمشیر/ عکس

یک کشته و چهار مجروح در حادثه رانندگی محور پاوه به روستای شمشیر/ عکس

به گزارش سلام پاوه : حادثه رانندگی در محور پاوه به روستای شمشیر (نرسیده به دو راهی سریاس )متاسفانه یک نفر کشته و چهار مجروح برجای گذاشت . رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: متاسفانه بعد از ظهر امروز در حادثه رانندگی محور مواصلاتی پاوه به روستای شمشیر نرسیده به […]

به گزارش سلام پاوه : حادثه رانندگی در محور پاوه به روستای شمشیر (نرسیده به دو راهی سریاس )متاسفانه یک نفر کشته و چهار مجروح برجای گذاشت .

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: متاسفانه بعد از ظهر امروز در حادثه رانندگی محور مواصلاتی پاوه به روستای شمشیر نرسیده به دو راهی سریاس یک نفر کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ”فضل الله شیری” گفت: در حادثه  محور پاوه به سمت روستای شمشیر که ساعت ۱۵:۳۰روی داد بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه وانت تویوتا با سواری پژو یک نفر از سرنشینان پژو کشته و ۴ نفر از آنان به همراه راننده وانت مصدوم شدند که علت این حادثه تجاوز به چپ راننده وانت تویوتا تشخیص داده شده است.

وی در ادامه توصیه هایی از جمله لزوم استفاده مداوم تمام سرنشینان وسایل نقیله از کمربند ایمنی به عنوان اولین قربانیان احتمالی حوادث، خودداری از رانندگی در ساعاتی از شبانه روز که عادت به خواب داریم، رعایت احتیاط در راه های دو طرفه غیر مجزا و لزوم بازآموزی مقررات به رانندگان وانت ها و نیز برنامه ریزی ارگانهای امداد رسان جهت پوشش بیشتر راههای دور از مرکز استان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سفرهای نوروزی از نظر پلیس راه استان از هم اکنون آغاز شده است و برای کنترل و نظارت بر این سفرها رفته رفته حضور نیروها و تیمهای گشتی برای برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز افزوده می شود.

گفتنی است فرد فوت شده از اهالی شهرستان پاوه می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه این مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستار و آرزوی سلامتی را برای مجروحان این حادثه را از خداوند متعال خواستاریم.

یک پاسخ برای “یک کشته و چهار مجروح در حادثه رانندگی محور پاوه به روستای شمشیر/ عکس

  • راشیا در تاریخ اسفند 18, 1395 گفت:

    کاکه صالحی درجه اول سپاس اززحمات حقیقت نمی شود به هیچ وجه پهنان نمود دوکامنت گذاشتم دررایطه با تصادف که عزارییل جاده شدند خودورقاچاق وحا ل به هر دلایل جوانان و..ما رفتند.وسیاه پوش شدن خانوادها افسوس از سایت شما با سانسور آن اقدامی وجود ندارد ایام عید است جاده ولکه گیری وسلام برای مسافر نه شهروندان خداوند صبر عطا نماید به خانواده کریمی وشفا عاجل برای ایشان بژی