ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:47

طی شدن مراحل پایانی راه اندازی پروژه تله کابین پاوه

طی شدن مراحل پایانی راه اندازی پروژه تله کابین پاوه

به گزارش سلام پاوه:مجری طرح مجموعه تفریحی گردشگری تله کابین پاوه از طی شدن مراحل پایانی پروزه تله کابین و پارکینگ طبقاتی پاوه خبر داد و اعلام کرد،با همکاری تمامی مسئولین و همراهی مردم این پروژه در ابتدای سال آینده شروع به کار کند. شاپور بایزیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:تمام مراحل […]

به گزارش سلام پاوه:مجری طرح مجموعه تفریحی گردشگری تله کابین پاوه از طی شدن مراحل پایانی پروزه تله کابین و پارکینگ طبقاتی پاوه خبر داد و اعلام کرد،با همکاری تمامی مسئولین و همراهی مردم این پروژه در ابتدای سال آینده شروع به کار کند.شاپور بایزیدی

شاپور بایزیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:تمام مراحل اداری و سلسه مراتب این پروژه انجام شده است و در این راستا شورای اسلامی شهر و شهردار محترم هم خوشبختانه با زمین فعلی پارکینگ شهرداری برای ساخت پارکینگ طبقاتی که از جمله بخشهای طرح تله کابین پاوه می باشد همکاری و مساعدت لازم را داشته اند.

وی گفت:استدعا و درخواست بنده از شهردار و اعضای کارگروه شهرداری این است جهت  تسهیل و روند شروع به کار پروژه و قبل از اتمام سال جاری قرداد مابین مجری طرح و شهرداری جهت زمین مورد نظر تله کابین و پارکینگ طبقاتی به تفاهم برسد و قرداد منعقد شود.

بایزیدی افزود:این طرح با توجه به کار کارشناسی شده و طبق برنامه زمانبدی شده ضمن رونق گردشگری در شهرستان باعث اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد.

گفتنی است این طرح در کمیته فنی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصویب شده است و امید است این پروزه عظیم هر چه زودتر به مراحل اجرایی خود برسد.