ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:24

فریق محمودی رسما بخشدار شاهو شد/ عکس

فریق محمودی رسما بخشدار شاهو شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه فریق محمودی رسما بخشدار شاهو شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه ی بخشدار شاهو صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان روانسر و با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه برگزار شد. کرم محمدی روز یکشنبه در […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه فریق محمودی رسما بخشدار شاهو شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه ی بخشدار شاهو صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان روانسر و با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه برگزار شد.

کرم محمدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: بی طرفی و حرکت بر مدار قانون وظیفه همه دستگاههای اجرایی است.

وی تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر این امر ملی با همکاری و همدلی با هیات نظارت تلاش خواهیم کرد سرافرازانه این انتخابات را برگزار کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و عرصه ای است که می توانیم امنیت ملی را در سطح جهان افزایش دهیم.

محمدی اضافه کرد: مردم ثابت کرده اند که در روز انتخابات با شور و شعور حاضر خواهند شد و هر آنچه که مردم صلاح دانستند ما وظیفه پذیرش آن را داریم.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به استقلال کشور، تمامیت ارضی، ارزشهای جمهوری اسلامی عشق و علاقه دارند و به طور قطع همین مردم در اردیبهشت سال آینده بار دیگر شور و شعور و همبستگی ملی را نشان خواهند داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: برای باشکوه برگزار کردن انتخابات باید فضایی ایجاد کنیم که همه کسانی که ملتزم به قانون اساسی هستند و این نظام را قبول دارند به بیان دیدگاههای خود بپردازند و برگزاری نشست ها، سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ زمینه حضور باشکوه مردم را فراهم می کند.

وی سپس از تلاشهای رئوف حسینی بخشدار سابق شاهو تشکر کرد و به تمجید از فریق محمودی به عنوان بخشدار جدید بخش شاهو پرداخت و حکم انتصاب محمودی را به سمت بخشدار شاهو به وی تقدیم کرد.

گفتنی است فریق محمودی اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشد و پیش از این بعنوان معاون فرماندار ثلاث باباجانی مشغول به خدمت بود.

لازم بذکر است که چندی پیش خبر انتصاب آقای محمودی در این پایگاه خبری تحلیلی بصورت شنیده ها منتشر شده بود.